Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on? Pissasin housuuni! :(

Vierailija
24.11.2016 |

Siis ihan käsittämättömän noloa.

Minulla on siis n. viikon verran ollut aivan karseita toispuoleisia alaselkäkipuja, joka tuntuu lonkassa ja jalassakin. Kokoajan meinaa lisäksi lirahtaa housuun ja pissahätä iskee ihan yhtäkkiä.

En meinaa aamulla päästä sängystä ylös kun tuska on niin hirveää, samoin sohvalta nouseminen hankalaa. Portaat pääsen juuri ja juuri kiipeämään.

Olen raskausviikolla 14+3. Soitin lääkäriin ja kerroin oireeni, mutta kuittasi vaan että ihan normaalia raskausaikana, ei oteta tutkimuksiin ja katsellaan nyt pari viikkoa.

Tänään sitten olin viemässä roskia. Yhtäkkiä alkoi vähän tuntumaan että olisi vähän vessahätä. Otin pari askelta ja koko rakko tyhjeni housuihin! En voinut estää mitenkään, herraisä että nolotti hiippailla takaisin meidän kerrokseen. :(

Voisiko olla välilevyn pullistuma? Minusta tämä ei ole millään tapaa normaalia. Huomenna menen kyllä yksityiselle.

Jos tämä nyt on joku pullistuma, niin voiko hoidon viivyttämisestä olla jotain haittaa esim. vauvalle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskias on aika harmiton, eikä sitä oikein voi hoitaakaan. Iskiakseen ei kuitenkaan koskaan liity pidätysvaikeuksia.

"Apua viivyttelemättä

Selkäpotilaan pitää hakea apua viivyttelemättä, jos alaraajoihin heijastuu voimakas kipu tai niihin tulee heikkoutta ja tunnottomuutta. Virtsaamisvaikeudet ja ulosteen pidätysvaikeudet ovat myös syy lähteä lääkäriin heti. Välilevyn pullistuman lisäksi tällaiset oireet voivat nimittäin johtua myös kasvaimen tai bakteeritulehduksen aiheuttamasta selkäydinkanavan ahtaumasta.

Lääkäriä tarvitaan pikaisesti myös, jos selkäsärkyyn liittyy kuumetta tai jos kipu ei lievity levossa."

Vierailija
2/5 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilevyltä kuulostaa. Ja pahalta. Mars lääkäriin ja äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan normaalia. Äkkiä lääkäriin, voi lähteä jalat alta nopeasti jos rakonkin kontrolli alkaa pikkuhiljaa pettämään.

Vierailija
4/5 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia tuo. Selkäkivut yhdistettynä pidätyskyvyn heikkenemiseen ja menettämiseen on syy hakeutua lääkäriin reippaasti.

Vierailija
5/5 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin. Raskausaikana kohtu voi painaa selän nikamat vonksilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän