Apua nyt iski alemmuuskompleksi! Treffipalstailusta..
Laitoin ilmoituksen treffisivustolle ilman kuvaa, mutta iän ja lapsiluvun ym tärkeän olen kuitenkin avoimesti kertonut. Olen saanut paljon vastauksia ja suurin osa vastanneista miehistä ilmoittaa olevansa sporttisia! Apua, urheilullinen kai tarkoittaa, että niiden kroppa on kuosissa. En minäkään lihava ole, mutta kaukana timmistä ja nyt mua epäröityttää vastata kenellekään! Pitkän parisuhteen jälkeen pelottaa tulla torjutuksi ulkonäön takia. Olen toki kertonut, että olen vartalon malliltani hieman pyöreä. Mitä miehet, ja erityisesti sporttiset miehet, ajattelevat -oikeasti- hieman pyöreistä naisista?
Kommentit (25)
Olen 41v, yksi lapsi vielä kotona kanssani ja voi hemmetti en enää koskaan noita treffihommia harrasta. Eräs alkoi haukkua asuinpaikkaani,eräs katsoi ensin ilmeisesti ulkonäköä,eli joo en oo ruma en kaunis,en laiha,vähän pullukka. Luonteeseen hän ei vaivautunut tutustumaan. Sitten löysin miehen,joka on joo vatsakas, luulin myöskin kiltiksi,tai tavallaan onkin,mutta hällä on myös bipo ja juo ja ja.... Se siitä. Ennemmin olen vapaa.
Miksei voisi olla urheilullinen ylipainoisena? Onhan vahvanainen-kisaajissakin suurin osa ylipainoisia, mutta niin vaan kivet nousevat korokkeille
LOL,
nykyään kutsutaan itseä "sporttiseksi" sillä perusteella että on joskus omistanut lenkkarit.
Montako "sporttista" näet kadulla päivän aikana? Ja sitten vielä, että miksi ne kaikki olisivat treffipalstalla...
Vierailija kirjoitti:
LOL,
nykyään kutsutaan itseä "sporttiseksi" sillä perusteella että on joskus omistanut lenkkarit.
Montako "sporttista" näet kadulla päivän aikana? Ja sitten vielä, että miksi ne kaikki olisivat treffipalstalla...
Tätä on itsekin tullut mietittyä. Ilmeisesti sporttinen vartalo ei vetoa vastakkaiseen sukupuoleen kun ne on kaikki sinkkuja.
Tilstollisesti kuitenkin taitaa puolet suomalaisista olla ylipainoisia, lastenkin lihavuuden ollessa massiivista. Ja nuorten miesten keskimääräisestä tilasta saadaan tietoa armeijan kuntotesteistä, eikä se ainakaan imartele.
"Tuo on muuten hassua, kun miehet pitävät jotain painorajaa, vaikka tuskin osaavat arvioida oikeasti tapaamansa naisen painoa. Aika harva mies todennäköisesti osaa sanoa naisesta painaako hän 55 vai 65 kiloa. Ne silmiinpistävän ylipainoiset ja isot ihmiset eivät paina 70 kiloa vaan yli 100 kiloa."
- Totta. Toisaalta itseäni harmittaa toisinaan osan naisista asettama pituusraja. - Toki sen varmaan erottaa onko mies 170cm vai 190cm. - Vaikka pitäsikö ajatella tai tuntea itsensä jotenkin erityisen maskuliiniseksi tai kenties vahvaksi kun nainen kirjoittaa haluan että olet henkisesti ja tietysti vahva Mies, jottä mä (nainen) voin tuntea olevani turvassa sun rinnalla ja kulkea korkkareissa.
Mutta toisin kuin painonsa suhteen, niin omaan pituuteensa voi hyvin harva tehdä yhtään mitään.- Toisaalta luulen monen miehen sisäistäneen itse asian niin, että eivät itsekään uskalla tai halua lähestyä itseään merkittävästi pidempiä naisia. - Vaikka toisaalta en usko, että hyvä parisuhteen syntyminen olisi muutamasta sentistä kiinni.