Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua nyt iski alemmuuskompleksi! Treffipalstailusta..

Vierailija
24.11.2016 |

Laitoin ilmoituksen treffisivustolle ilman kuvaa, mutta iän ja lapsiluvun ym tärkeän olen kuitenkin avoimesti kertonut. Olen saanut paljon vastauksia ja suurin osa vastanneista miehistä ilmoittaa olevansa sporttisia! Apua, urheilullinen kai tarkoittaa, että niiden kroppa on kuosissa. En minäkään lihava ole, mutta kaukana timmistä ja nyt mua epäröityttää vastata kenellekään! Pitkän parisuhteen jälkeen pelottaa tulla torjutuksi ulkonäön takia. Olen toki kertonut, että olen vartalon malliltani hieman pyöreä. Mitä miehet, ja erityisesti sporttiset miehet, ajattelevat -oikeasti- hieman pyöreistä naisista?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treenistä ei tarkemmin kerrota, niin sporttinen yleensä tuntuisi tarkoittavan treffipalstoilla ainakin lievää ylipainoa.

Vierailija
2/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat vastanneet kun olet kertonut vartalosi olevan hieman pyöreä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne haluaa tavata, mutta mutta...

Vierailija
4/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aika sama onko naisella vähän ylimääräistä vai ei. Sen sijaan ap:n kaltainen ulkonäkökeskeinen alemmuuskompleksoija ei nappaa

T. punttimies

Vierailija
5/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aika sama onko naisella vähän ylimääräistä vai ei. Sen sijaan ap:n kaltainen ulkonäkökeskeinen alemmuuskompleksoija ei nappaa

T. punttimies

Se on hienoa, että sinulla on itsetunto kohdillaan. En kyllä ole ulkonäkökeskeinen, mutta tätäkin palstaa seuranneena tulee väkisinkin mieleen, ovatko toiset ihmiset nykyään sellaisia? Olen nimittäin ollut aika kauan poissa "markkinoilta", joten vasta opettelen tätä treffailun suurta ja ihmeellistä maailmaa ja tokihan se pelottaa! En ole oikeassa maailmassa yhtään epävarma, päinvastoin, mutta nyt kun olen astunut itselleni vieraille vesille, jännittää ja koen itseni epävarmaksi. Jonkunlaista tsemppiä kai tällä aloituksellani hain. :D

Vierailija
6/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki yksistä nettitreffeistäni: Mies kuvaili itseään sporttiseksi/hoikaksi ja tukka omasta mielestään puolipitkä ja kihara. Hieman hätkähdin kun paikalle asteli jouluisen runsas lähes kalju heebo. Tiedä sitten tarkoittiko niiden kiharoiden sijaitsevan jossain muussa karvoituksessa. Harmi sinänsä että kaatui valehteluun, sillä isävartalo on musta aika jees. Vetäytyvä hiusrajakaan ei ongelma.

Sporttinen mies ei välttämättä kaipaa naiselta samaa. Ja jos olet kertonut olevasi pyöreähkö ja asia toiselle ok niin ei muuta kuin go get 'em tiger!

Vierailija
7/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkup kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. punttimies

Se on hienoa, että sinulla on itsetunto kohdillaan. En kyllä ole ulkonäkökeskeinen, mutta tätäkin palstaa seuranneena tulee väkisinkin mieleen, ovatko toiset ihmiset nykyään sellaisia? Olen nimittäin ollut aika kauan poissa "markkinoilta", joten vasta opettelen tätä treffailun suurta ja ihmeellistä maailmaa ja tokihan se pelottaa! En ole oikeassa maailmassa yhtään epävarma, päinvastoin, mutta nyt kun olen astunut itselleni vieraille vesille, jännittää ja koen itseni epävarmaksi. Jonkunlaista tsemppiä kai tällä aloituksellani hain. :D

Jos et ole ulkonäkökeskeinen, niin ainakin ajattelet miehet sellaisiksi. Omalta kohdaltani voin sanoa, että en ole antanut kellekään pakkeja ylipainon takia. Sen sijaan naisen elintavat, matala koulutus, heikko looginen ajattelu ja yleissivistys, lapsellisuus yms. seikat ovat iskeneet jarrut pohjaan

Vierailija
8/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "hieman" pyöreä? Muutamaa ylimääräistä senttiä keskivartalossa, vai useiden (kymmenien) kilojen ylipainoa? Ihan yhtä epämääräinen ilmaisu kuin tuo sporttinen, joka voi tarkoittaa sitä, että harrastaa liikuntaa useita kertoja viikossa ja kroppa on hyvässä kunnossa, tai sitä, että on harrastanut nuorempana liikuntaa, mutta nykyään lähinnä penkkiurheilee, tai että on ostanut jo lenkkitossut valmiiksi ja aloittaa lenkkeilyn "heti maanantaina", tai mitä vain siltä väliltä.

Vierailija
9/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti treenaava nainen. Minä sain myös paljon vastauksis sporttisilta miehiltä. No joo. Tapasin 8 miestä. Yksi oli oikeasti urheilija ja toimi myös yu-valmentajana. Muiden sporttisuus oli sitten sitä, että joskus 20 vuotta sitten oli treenattu. Yhteistä näille tapaamilleni miehille oli se, etteivät halunneet ylipainoista naista. Mutta toisaalta olin ilmoittanut olevani vartaloltani normaali ja miesten mielestä olin hoikka. Eli normaali tarkoittanee palstoilla muutaman kilon ylipainoa. Löysin kaverin hiukan nuoremmasta miehestä, joka treenaa myös oikeasti.

Vierailija
10/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Itsekin olen hieman pyöreämpi, joten varmuuden vuoksi karsin heti kättelyssä pois kaikki urheilulliset/sporttiset miehet, kun ajattelin etten heille varmaan kelpaisi.

Eipä silti, tykkään itse tukevammista miehistä, joten kaiket illat salilla tai lenkkipolulla viihtyvä tyyppi ei taitaisi muutenkaan sopia kumppanikseni.

Vierailija
11/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa laittaa sporttinen, ellei näytä Bullilta tai joltain Bodyfitness finalistilta juuri kisakunnossaan, koko ajan.

Vierailija
12/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt tätä myös. Kaikki deittipalstan miehet on sporttisia. Mä en yksinkertaisesti halua sporttista miestä. Enpä ole sitten juuri kenellekään vastannut. 

Miksi ihminen laittaa tuon kuvaukseensa? Mulle on aika sama mitä toinen harrastaa kunhan se on laillista ym. Heti tulee mieleen että sporttiseksi itseään kuvaileva on aina jossain lenkillä/salilla ja haluaa yhteistenkin harrastusten olevan jotain liikuntaa. Mä liikun jonkin verran itsekin, mutta en halua lenkkeillä kenenkään miehen kanssa samanlaisissa tuulipuvuissa.

Vierailija
13/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "hieman" pyöreä? Muutamaa ylimääräistä senttiä keskivartalossa, vai useiden (kymmenien) kilojen ylipainoa? Ihan yhtä epämääräinen ilmaisu kuin tuo sporttinen, joka voi tarkoittaa sitä, että harrastaa liikuntaa useita kertoja viikossa ja kroppa on hyvässä kunnossa, tai sitä, että on harrastanut nuorempana liikuntaa, mutta nykyään lähinnä penkkiurheilee, tai että on ostanut jo lenkkitossut valmiiksi ja aloittaa lenkkeilyn "heti maanantaina", tai mitä vain siltä väliltä.

Minun painoindeksini menee lievän ylipainon puolelle. Olen 169cm ja painan 79kg. Tärkeintä miehessä on mulle se, että nauretaan yhdessä ja tehdään asioita yhdessä. Että mies olisi huomaavainen ja näyttää tunteensa. Hellisi ja halailisi paljon. Itsekin olen sellainen, että tykkään hemmotella toista. Pelkään sitä, millaiseksi maailma ja ihmiset ovat muuttuneet; ovatko ihmiset nykyään vain nopeiden, kertakäyttösuhteiden perään ja merkitseekö ulkonäkö kaikkea? Tällaiset asiat pyörivät mielessä nyt kun olen lähtenyt miestä itselleni "metsästämään". Mitä mun pitää odottaa ja mihin varautua? Lähdin tässä aloituksessani ehkä typerästi  vain pohtimaan tätä pulleuskysymystä, enkä valottanut oikeen muuta..vaikka oikeasti haluaisin tietää miten tässä nettideittailussa  nyt oikein pitäisi edetä! :D

Vierailija
14/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt tätä myös. Kaikki deittipalstan miehet on sporttisia. Mä en yksinkertaisesti halua sporttista miestä. Enpä ole sitten juuri kenellekään vastannut. 

Miksi ihminen laittaa tuon kuvaukseensa? Mulle on aika sama mitä toinen harrastaa kunhan se on laillista ym. Heti tulee mieleen että sporttiseksi itseään kuvaileva on aina jossain lenkillä/salilla ja haluaa yhteistenkin harrastusten olevan jotain liikuntaa. Mä liikun jonkin verran itsekin, mutta en halua lenkkeillä kenenkään miehen kanssa samanlaisissa tuulipuvuissa.

Sulle on aika sama mitä toinen harrastaa paitsi jos se on urheilua? Siinähän mies kuvailee itseään eikä haluamaansa naista. Miksi teet noin pölöjä johtopäätöksiä?

Vierailija
15/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin  onnistuit luomaan itselleni uskoa siihen, että vielä joku osaa suhtautua itseensä kriittisesti ja haluaa ilmeisesti olla myös rehellinen. Olen näet itse hieman alkanut kyynistyä siihen, mitä ihmiset kertovat itsestään nettitreffipalvelimilla; vai kertovatko mitään.

Osallahan on vain kuva - olen vain itse kovin huono tulkitsemaan kuvaa; onko se edes aito on kysymys, jota toisinaan huomaan kysyväni .

Tai miksi ainoa mitä halutaan sanoa on kehoitus tyyliin:  saa kirjoittaa/ voi olla yhteydessä / Täydennän myöhemmin kun en ehdin nyt. (- Mihin mahtaa olla kiire?) 

Hieman enemmän hämmentää  myös ne, joissa kerrotaan  verraten kattavasti, mitä toiselta odotetaan - ei sentää aina vaadita- mutta mitään ei kerrota itsestä  - Pitäsikö päätellä että oheinen listauksen tehnyt täyttää itse jokaisen kohdan? - Mutta kuka haluaisi suhdetta täydellisen peilikuvansa kanssa, olkoonkin sukupuoli eri, myö sekin  sama.

Edellistä ehkä vielä hämmentävämpiä ovat minusta ne profiilit, jotka ovat olleet palvelimella uskoakseni jo useita kuukausia, etten sanoisi yli vuodenkin. - Se tai ne hämmentää siksi, että jos kuvittelisin katsovani ensimmäsistä kertaa, niin luulisin, että itse saattaisin ihastua moneenkin heistä. - Ja minun mielestäni moni heistä on paitsi ulkoisesti puoleensa vetävän oloinen, mutta tekstistä päätellen suurin osa myös ihan tervepäisiä.          

Vierailija
16/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen normaalipainoinen, mielestäni aika hoikkakin nainen. En silti mahdu todella monien painorajoihin treffipalstalla, koska olen myös aika pitkä. Aika sporttinenkin olen, harrastan säännöllisesti muutamaa lajia.

Miehet siis toivovat naista, joka saa olla vaikka 180 cm pitkä, mutta painaa korkeintaan 70 kg... Typeriä rajoja enkä usko, että arvaisivat ikinä painoani. Tietysti, jos jonkun mielestä olen liian pläski, niin mikäs siinä sitten. Mutta ne miehet muuten on järjestään kymmenisen kiloa pläskimpiä suhteessa ja muutenkin. 180 senttinen mies painaa 90 90 kg, mutta nainen saa painaa korkeintaan 70 kg. Vähemmästäkin menee kiinnostus vastata.

Vierailija
17/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun perässä kun ollaan ja yh:ta lähestytään niin siinä ei pieni ihravuus paina, pääasia, että pääsee pillun päälle pyörimään edes hetkeksi.

Vierailija
18/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitun perässä kun ollaan ja yh:ta lähestytään niin siinä ei pieni ihravuus paina, pääasia, että pääsee pillun päälle pyörimään edes hetkeksi.

Elikkä just tälläiset kun saisi karsittua pois niin ei kuluisi aikaa ja vaivaa hukkaan.

Vierailija
19/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten hassua, kun miehet pitävät jotain painorajaa, vaikka tuskin osaavat arvioida oikeasti tapaamansa naisen painoa. Aika harva mies todennäköisesti osaa sanoa naisesta painaako hän 55 vai 65 kiloa. Ne silmiinpistävän ylipainoiset ja isot ihmiset eivät paina 70 kiloa vaan yli 100 kiloa.

Vierailija
20/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipalstalla "sporttinen" tarkoittaa yleensä sitä, että harrastetaan penkkiurheilua makkara kädessä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan