En lähe enää töihin viittä kilometriä kauemmas omasta kodista. Eikä työkkäri voi pakottaa saa^***^**na
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Julkinen liikenne?
Ei kaikki asu kehäkolmosen sisäpuolella!
Ei Voikkaan pakottaa, mutta et säkään voi pakottaa niitä maksamaan sulle työttömyyskorvausta
Mulla työmatka noin 8 kilsaa ja vuoden bussikortti vähän reilu 300€ ja sillä voi hoitaa myös vapaa-ajan liikkumisen. Nauti karenssista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkinen liikenne?
Joo ei, mutta kyllä julkista liikennettä on muuallakin.
Ohis 10 000 asukkaan kunnasta
Oon kulkenu päivittäin jopa 130 km suuntaansa ja silloinkaan ei menny kaikki rahat polttoaineeseen.
Mulla menee noin 2,5 tuntia päivässä työmatkoihin ja palkasta 1/7 osaa bussilippuun. Ja teen vaan osa-aikaista duunia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla työmatka noin 8 kilsaa ja vuoden bussikortti vähän reilu 300€ ja sillä voi hoitaa myös vapaa-ajan liikkumisen. Nauti karenssista!
Mitä väliä karenssilla kun saa saman rahan toimeentulotukena?Minä olen ollut karenssissa 4 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkinen liikenne?
Joo ei, mutta kyllä julkista liikennettä on muuallakin.
Ohis 10 000 asukkaan kunnasta
Tule käymään Lapissa sieltä 10000 asukkaan kunnasta. Ni näet paikkoja ilman julkista liikennettä.
Vierailija kirjoitti:
Aja fillarilla
en 70km suuntaansa ja talvella -40 astetta pakkasta ja metri lunta. Joo aion muuttaa Etelä-Suomeen
Muutama poronkusema on mullakin työmatkaa, mutta eise valittamalla lyhene!
Vierailija kirjoitti:
Missä on vuoden bussikortti 300€?!
Esim. Espoossa tuolla rahalla saa vain 3 kuukaudeksi kunnansisäisen lipun. N. 100 € kuukaudessa pienestä palkasta vain että pääsee töihin, kunnan sisällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkinen liikenne?
Täällä kehä kolmosen sisäpuolella on työmatkat ajallisesti tyypillisesti pitkiä.Ei kannata kadehtia sitä julkista liikennettä...talvella junat ei kulje ic-junien takia,vaan myöhästyt helposti 30 min.suuntaansa ja sitä ei korvata.
Aamujunat-ja bussit on niin täysi,että seisot käytävällä ahtaasti.Työmatka oli mulla just 1,5 h suuntaansa eli 3 h päivässä vaan sitä ruuhkabussia,junaa,bussia suuntaansa.Siitä ilosta maksat yli 100€/kk.Ja juu,täällä ei voi kaikille työpaikoille mennä omalla autolla,paikkoja ei ole ja jos on niin monta euroa/tunti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aja fillarilla
en 70km suuntaansa ja talvella -40 astetta pakkasta ja metri lunta. Joo aion muuttaa Etelä-Suomeen
No hei,tää on Suomea kuitenkin,vaikka on se etelä-sana edessä :D
Espoon sisäinen bussilippu 30 vrk maksaa vähän päälle 50 €, ei satasta.
Vierailija kirjoitti:
Espoon sisäinen bussilippu 30 vrk maksaa vähän päälle 50 €, ei satasta.
Se on 600€ vuodessa, on se silti kaksi kertaa kalliimpi kuin 300€/ vuosi bussilippu kunnassa. Mikä on tämä kunta?
Julkinen liikenne?