Minulle ruoanlaitto on sitä, että lyön kaikki ainekset yhteen ja kuumennan
Jos pitäisi alkaa koostaa ateriaa monista erinäisistä jutuista, niin vituiksi menee. Enkä osaa ajoittaa niiden valmistumista. En vaan viitsi edes yrittää enää, kun on mennyt muutaman kerran pieleen.
Kommentit (9)
Vaikutat yhdeltä exältä. Jos periaatteisiisi kuuluu vielä olettamus että mitä kuumemmalla levy on sitä nopeammin ruoka valmistuu niin saatat olla juuri tuo ex. Kun se "kokkaili" niin syötiin usein tuhkaa.
M
Itse tykkään tehdä keittoja. Kaikki kasvikset kiehumaan isoon kattilaan (liha-, tai kanaliemikuutiot) ja lopuksi jo valmiiksi kypsennetty liha/ kana. Tarjoillaan ruisleivän kera. Helpot ohjeet on parhaita.
Hifistelijä! Minä en edes kuumenna ;-)
^^ Keitot on ihania leivän kanssa. Leivän päälle hyvää särvintä. :)
Mahtaa tulla hyvää ruokaa jos tunget kaikki ainekset yhtäaikaa samalle pannulle tai kattilaan.
No eikös toi oo just sitä kokkausta? Noin ne kaikki muutkin tekee, vai olenko ymmärtänyt jotain väärin. Siis onko kokkauksella ja ruuan laitolla jotain eroa?
Vierailija kirjoitti:
No eikös toi oo just sitä kokkausta? Noin ne kaikki muutkin tekee, vai olenko ymmärtänyt jotain väärin. Siis onko kokkauksella ja ruuan laitolla jotain eroa?
On eroja. Jätän välistä kaiken "kokkimaisen" hämmentelyn ja makustelun, sekä mausteilla hifistelyn. Kerralla sekaan vaan, kyllä ne siellä kypsyy/ maustuu.
Kuule, sanotaan, että harjoitus tekee metsurin vai miten se menikään. ;)