Nainen ihailetko koskaan kuntosalilla miehiä?
Jos salilla on esim. joku hunks vartaloinen mies, kääntyykö katseesi ihailemaan tätä?
Kommentit (36)
Salilla keskityn omaan treeniin, lähinnä kiinnitän huomiota muihin sillä silmällä että hyvin on treenattu.
Naiset menee salille saamaan orkkuja vatsaprässissä. Varma tiato.
Joskus jos on sporttinen vartalo ja treenitapa on selkeesti tavoitteellinen, niin se miellyttää silmää. Eli kokonaisuus, lihaksikkuus miellyttää, mutta ei kuitenkaan sellainen Bull Mentula -tyyppinen. Karjut ja pullistelijat ei miellytä. Näitä paketteja, että kokonaisuus miellyttää, tulee aika harvoin vastaan.
Kiinnostaa mukavan oloiset "perheen isä" -tyyppiset treenaajat, jotka vaikuttavat hyväkuntoisilta. Hauikset eivät minuakaan jaksa kiinnostaa.
En. Menen sinne keskittymään ihan omaan kroppaani.
Kyllä yhtä itseäni reippaasti nuorempaa komistusta. Sinunlaisiasi hikisiä pieruverkkarityyppejä ei ihaile kukaan.
Salaa katseeni seuraa vain yhtä miestä salilla, mutta tietääkseni hän on varattu, siksi pidän etäisyyttä. Saan tästä motivaatiota rankempaan treeniin.
Olen katsellut joskus sekä miehiä että naisia ihastellen,heillä tavoitteena usein sama kuin minulla,treenaminen ja hyvät elintavat tekee kehoista kauniita,etenkin tatuoidut kehot on kaunista katseltavaa,itse en tatuointia ole halunnut mutta joillekkin se vain sopii
Kyllä. Suurinosa miehistä on tosi oksettavia. Jos joku hunks tyylinen sattuu olemaan salilla, kyllä tulee vilkaistua. Tänään salilla lähinnä mietin miks homppeleiden pitää laittaa kireät shortsit tai juoksuhousut. Kun kalu näkyy niin selvästi, houkuttaako muita homppeleita. Hirveen näköistä vanhemmalla miehellä kireet trikoot ja se roikkuva lättänä perse.
Ainakin minua katsellaan usein ja haenkin huomiota. Saatan hypähtää ketterästi peilin edessä takakiertopotkulla ja etenkin silloin kerään naisten katseita. Yleensä alas tullessa hymyilen vienosti ja heilautan etutukkaa sivulle.
T; Martin
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minua katsellaan usein ja haenkin huomiota. Saatan hypähtää ketterästi peilin edessä takakiertopotkulla ja etenkin silloin kerään naisten katseita. Yleensä alas tullessa hymyilen vienosti ja heilautan etutukkaa sivulle.
T; Martin
:D
Kyllä , pitkä hoikka atleettinen tummatukkainen mies on näyttävän näköinen harmi että ne on yleesä aina varattuja .
En kiinnitä huomiota, koska en tykkää hunks-tyyppisistä lihaskimpuista. Pidän hoikkavartaloista miehistä. Keskityn omaan tekemiseeni salilla.
Vierailija kirjoitti:
T; Martin
Nami
Vierailija kirjoitti:
T; Martin
Kamppailulajien harrastajilla on usein sopusuhtainen seksikäs vartalo.
Sen lisäksi treeni ei ole turhaa vaan keho oppii tappavia tekniikoita. Se tieto on myös seksikästä, kun tietää olevansa turvassa.
Miksi tässä ketjussa on niin paljon miesvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yhtä itseäni reippaasti nuorempaa komistusta. Sinunlaisiasi hikisiä pieruverkkarityyppejä ei ihaile kukaan.
Ja sinuako ihailee monikin? Jos luonteesta voi jotain päätellä, niin ei.
Minna9999 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T; Martin
Kamppailulajien harrastajilla on usein sopusuhtainen seksikäs vartalo.
Sen lisäksi treeni ei ole turhaa vaan keho oppii tappavia tekniikoita. Se tieto on myös seksikästä, kun tietää olevansa turvassa.
Paremminkin luulee olevansa turvassa ja sitten saattaa hankkia itselleen vaikeuksia, joista muut ymmärtävät pysyä erossa.
En yleensä, mutta salilla jossa nykyään käyn on yksi, jota tuijottelen lähemmän tuttavuuden toivossa.💓
Lähinnä ihailen jos miehellä on hyvä perse tai hyvät jalat. Hauikset yms. eivät kiinnosta.