Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin vieteltyä kokemattoman miehen sänkyyn?

Vierailija
24.11.2016 |

Olen tolkuttoman ihastunut eräääseen miespuoliseen kaveriini, joka on täysin kokematon. Olemme olleet kavereita jonkin aikaa ja viettäneet viime aikoina enemmän aikaa kahdestaan. Ollaan halailtu silloin tällöin ja haluaisin kovasti viedä asiat seuraavalle tasolle. Mutta miten minä sen tekisin ilman, että mies pelästyy ja juoksee karkuun? En tahdo pelästyttää häntä, sillä minulla on sellainen tunne että tämän jätkän kanssa voisi tulla jotain suurta ja ihanaa... N25

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit tietää että on aivan kokematon?

Oletko kysynyt?

Ollaan puhuttu henkeviäkin asioita useaan otteeseen ja itse on kertonut kokemattomuudestaan. Varisnaisesti en suoraan ole edes kysynyt häneltä vaan itse on sanonut kun keskustelut on johtaneet siihen aiheeseen N25

Vierailija
22/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä saa mitenkään jos reilusti yli parikymppisenä on täysin kokematon. Ainakin tuntuu siltä että jotain erikoista kyseisessä miehessä on, vai miten muuten tuo on mahdollista. Normaalisti ensimmäisiä seurustelusuhteita ja kokeiluja aloitellaan 15-18 vuotiaana.

No höpöhöpö taas näitä hatusta temmattuja kuvitelmia "normaaliudesta". 

AP, eikö sinun kannattaisi vain ns. nostaa kissa pöydälle, ja kertoa tuolle nuorelle miehelle, että olet ihastunut häneen ja toivoisit hänen kanssaan jotain muutakin kuin kaveruutta? Voi olla, että hän on ujo eikä uskalla olla se, joka tekee ensimmäisen aloitteen. Varmaan pystyt jo etukäteen päättelemään, onko hänkin kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä vai ei? 

Onhan hän kyllä varsin ujo ja hiljainen nöin yleensä, ei ole kovin hirveästi aloitteita tehnyt (no ehkä joitain keskusteluja ja muutaman kerran pyytänyt minua ulos erinäisiin tapahtumiin). Ja onhan hän kyllä kiinnostunut minusta se paistaa kilometrien päähän :D N25

Sitten vaan alat muuttamaan sitä halimista pussailuksi.

Ehkä voit tulla firman pikkujouluista ja olla olevinasi vähän hassussa hiprakassa. Jos tulee jotain polemiikkia niin sanot että oot vaan hupsu kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olette olleet kavereita?

Noin muutaman vuoden ajan. Alettiin tänä kesänä olla tekeemisissä ja jutella/viestitellä/viettää aikaa kahdestaan enemmän.

N25

Vierailija
24/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon pitäisi mielestäni olla mitenkään vaikeata. Vähän luulen että se sun urhosikin haluaisi, mutta on kokematon siksi kun ei uskalla/saa tehtyä alotteita.

1) Jos kerran halailette, tee halista pusi. 

2) Kun jo pussailette, siirrä jössikän käpälä pyllyllesi / tisseillesi, oma käpäläsi voi hakeutua jöösin jalkoväliin

3) Kun jo käpälöitte, voit esim. riisua itseltäsi paidan

4) Kun jo olette näin pitkällä, eiköhän se mene omalla painollaan.

Okei mutta mitäs sitten jos jätkä kuitenkin säikähtää ja perääntyy? Mitä minä sitten?

Olen kyllä kuullut monasti kavereilta että hänkin haluaisi ja tiedän itsekin kun hän on aina kummasti hakeutunut lähelleni jne. Ja eipä jätkä ole juuri kenellekään elämänsä aikana mitään aloitteita tehnyt, kun on ollut ujommanpuoleinen ja muutenkin keskittynyt muihin juttuihin. N25

Vierailija
25/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä saunaan kanssasi.

Vierailija
26/30 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP yrittää hänen kanssaan jotain vakavaa, niin eiköhän silloin pitäisi houkutella hänet treffeille eikä sänkyyn.

Sitten kun on nostettu esiin että suhde voisi olla jotain niin eiköhän seksi tule mukaan aika äkkiä.

Vierailija
27/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980-luvulla, kun olin nuori, vastaus oli.

Vie mies asuntoon, jossa ei ole  muita istumapaikkoja kuin iso sänky. Esim. pieni yksiö  (suoraan makuuhuoneeseen isossa asunnossa voi pelästyttää uhrisi). Sitten annetaan tikanpojan kiivetä puuhun. (Sinulle jotain kivaa päälle... ei liian seksikästä, jotta ei pelästy; flirttaat, suutelet jne. illan kuluessa... kyllä se siitä.)

Vierailija
28/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon pitäisi mielestäni olla mitenkään vaikeata. Vähän luulen että se sun urhosikin haluaisi, mutta on kokematon siksi kun ei uskalla/saa tehtyä alotteita.

1) Jos kerran halailette, tee halista pusi. 

2) Kun jo pussailette, siirrä jössikän käpälä pyllyllesi / tisseillesi, oma käpäläsi voi hakeutua jöösin jalkoväliin

3) Kun jo käpälöitte, voit esim. riisua itseltäsi paidan

4) Kun jo olette näin pitkällä, eiköhän se mene omalla painollaan.

Okei mutta mitäs sitten jos jätkä kuitenkin säikähtää ja perääntyy? Mitä minä sitten?

Olen kyllä kuullut monasti kavereilta että hänkin haluaisi ja tiedän itsekin kun hän on aina kummasti hakeutunut lähelleni jne. Ja eipä jätkä ole juuri kenellekään elämänsä aikana mitään aloitteita tehnyt, kun on ollut ujommanpuoleinen ja muutenkin keskittynyt muihin juttuihin. N25

Teet vaiheittain pidemmällä aikavälillä, eli ns. kesytät sen. Ykköskohta tällä viikolla; 1-2 seuraavilla treffeillä; 1-3 sitä seuraavilla ja sitten tuohon tuolittomaan asuntoon isolla sängyllä ja 1-4.

Jos hyytyy matkalla, aloita uudestaan kohdasta 1 yhtenä iltana.

Vierailija
29/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos AP yrittää hänen kanssaan jotain vakavaa, niin eiköhän silloin pitäisi houkutella hänet treffeille eikä sänkyyn.

Sitten kun on nostettu esiin että suhde voisi olla jotain niin eiköhän seksi tule mukaan aika äkkiä.

No ei käy näin. Eka poikakaverini olisi jättänyt minut neitsyeksi, jos en olisi 9 kk kohdalla ottanut itse ohjia käsiini ja nainut sitä. ;-)

Vierailija
30/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei käy näin. Eka poikakaverini olisi jättänyt minut neitsyeksi, jos en olisi 9 kk kohdalla ottanut itse ohjia käsiini ja nainut sitä. ;-)

Oltiin parikymppisiä, ei siis teinejä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan