Pujahdin sitten keskellä iltapäivää kahden painavan täkin alle vastapestyihin lakanoihin, aahh!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä puhtaiden lakanoiden iloa. Musta on paljon parempi kuin lakanat ovat muutaman päivän olleet käytössä ja ne alkaa tuoksumaan meiltä. Menen yleensä muutaman kerran päivässä sänkyyn makaamaan ja haistelemaan lakanoita. :D
Miksi tätä alapeukutetaan? Me tuoksutaan miehen kanssa tosi hyville ja niin ne peitotkin alkaa tuoksumaan. :)
Ei välttämättä se tuoksu, vaan se uuden kahina ja raikkaus!!
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä se tuoksu, vaan se uuden kahina ja raikkaus!!
Mutta uudet lakanat on niin steriilit ja kylmät. Nukutut lakanat ovat paljon pehmeämmän tuntuiset.
T. Se lakanoiden nuuhkija
Mustakin vastapestyt lakanat on vähän ahdistavat: kovat, raapivat :( Kunnes löysin pyykkituvan mankelin! Nyt on vastapestyt lakanatkin pehmeitä, kun kangas rentoutuu lämpimän mankelin pyörityksessä :)
Nyt mua jäi vaivaamaan se, että ihmiset ilmeisesti pitää mun nukuttujen lakanoiden haistelua jotenkin friikkinä käytöksenä. :D Mä en vaan tajua mitä alapeukutettavaa siinä on? Ja haistelen siis sitä pääpäätyä, koska mieheni pää tuoksuu niin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mua jäi vaivaamaan se, että ihmiset ilmeisesti pitää mun nukuttujen lakanoiden haistelua jotenkin friikkinä käytöksenä. :D Mä en vaan tajua mitä alapeukutettavaa siinä on? Ja haistelen siis sitä pääpäätyä, koska mieheni pää tuoksuu niin hyvältä.
Älä ny, kyl määkin haistelen sitä tyynyä, jota poikaystäväni on käyttänyt.
Mä en ymmärrä puhtaiden lakanoiden iloa. Musta on paljon parempi kuin lakanat ovat muutaman päivän olleet käytössä ja ne alkaa tuoksumaan meiltä. Menen yleensä muutaman kerran päivässä sänkyyn makaamaan ja haistelemaan lakanoita. :D