Pikkuleijonien tähti ei osaa etsiä edullisia lentoja, vaati jääkiekkoliittoa maksamaan parin tonnin lennot
Lennot Kanadasta Suomeen maksaa hänen mielestä pari tonnia. Itse ainakin löydän esimerkiksi ajalle 3.12.2016-8.12.2016 Seattle-Helsinki-Seattle -lennot hintaan 641 €. Alle 500 eurolla löytyy lisäksi lentoja, joissa paluulento kestää yli 30 tuntia. 641 euron lennoissa on hyvät lentoajat noin 16-18 tuntia/suunta, lentoyhtiö British Airways.
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/201611242200031730_jk.shtml
Kommentit (9)
Ovat tottuneet varmaan business-luokkaan..
Pelaako tuo Seattlessa? Ja eikös daamit ole myös perinteisesti kutsuttuina linnan juhliin, hinta-arvio sisältänee myös avecin lentolipun.
Jaa, halvin minkä mä löysin oli 1880, lentoaika vaatimattomat 42 tuntia. Otit varmaan huomioon, että hepulla on peli lauantai-iltana, ja pääsee lähtemään vasta sunnuntaina 4.12.? Ja paluu täältä on oltava heti keskiviikkoaamuna, kun 9.12. on taas peli?
Vierailija kirjoitti:
Jaa, halvin minkä mä löysin oli 1880, lentoaika vaatimattomat 42 tuntia. Otit varmaan huomioon, että hepulla on peli lauantai-iltana, ja pääsee lähtemään vasta sunnuntaina 4.12.? Ja paluu täältä on oltava heti keskiviikkoaamuna, kun 9.12. on taas peli?
4.12.2016-7.12.2016 Icelandairin lennot 1069 €, matka-ajat 11 h 25 min ja 12 h 20 min, noista peleistä voi muuten olla poiskin
Vierailija kirjoitti:
Ovat tottuneet varmaan business-luokkaan..
Ei todellakaan tuollaiset matkusta business-luokassa.
Mitä väliä? Turhaa rahanmenoa urheilu on joka tapauksessa.
Ota huomioon, että Suomesta katsoessa lennot noin päin ovat halvempia kuin Usasta katsoessa. Lentoyhtiöt ovat niin nerokkaita, että saavat myyntiin eri hintoja riippuen siitä, missä ostaja on.
Kusi noussu päähän ja pahoin, mitä nämä luuserit itsestään kuvittelee, menisi oikeisiin töihin.
Korjaus! Ei Kanadasta vaan Yhdysvalloista!