Lue keskustelun säännöt.
MITÄ VEIKKAATTE?
11.03.2006 |
hain virkaa jossa viimeinen hakupäivä oli 7.3---> nyt on 11.3
työ alkaisi 1.4..viran alkamiseen siis aikaa kolme täyttä viikkoa.
ei ole kuulunut mitään... eli kai ovat tällä viikolla jo haastatelleet parhaimmat TAI ainakin kutsuneet haastatteluun? ei kai siinä mene kuin max. päivä kun lukee hakemukset?
ei galuppia pystyyn onko mulla enää mitään tsäänssejä vai tuleeko vain lappu et kiitos mielenkiinnosta...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
2, apua, tuota mä itsekin pelkään...