Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään järkeä ostaa Scootereiden lisäksi Ponyt?

11.03.2006 |

Meillä on nyt 1v tytön käytössä Emmaljungan Scooterit. Nämä ovat ainoat rattaat mitä meillä tällä hetkellä on. Scootereihin olen ollut kyllä tosi tyytyväinen, mutta toisaalta tekisi mieli hommata vielä avorattaat kun tyttö alkaa kasvaa niin ne on kevyemmät ja näppärämmät..... Esikoisella käytettiin n.1,5v lähtien vaan Emmaljungan Softyja, jotka olen jo myynyt. Aluksi tarkoitus oli pärjätä näillä Scoootereilla niin pitkään kun rattaita tarvitaan, mutta nyt Ponyt olis hyvässä tarjouksesa *hyvä tekosyy hankkia ne* ja mietin olisko mitään järkeä niitä ostaa ja miten perustella se miehelle :=) ???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tietty vaihtelu virkistää ja vaihto voi olla paikallaan jos kyyditettävä ei enää tarvitse makuuasento-ominaisuutta.

Vierailija
2/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin myyt ne pois. Niin minä tekisin :)

Missä muuten on nyt hyvä tarjous Brio pony rattaista? Itsekkin harkitsen pikkurattaiden ostoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostettiin ensin yhdistelmien rinnalle Ponyt. Päätin kuitenkin myydä Brio Novat pois, koska Scooterissa mahtuu paremmin pitkä tyttömme istumaan ja makoilemaan.

Tällä hetkellä käytämme Scootereita vain päiväunilla ja kovalla pakkasella tai tuulella.

Ponyja käytetään kun käydään lähikaupassa tai ilmat on hienot. Mummolassa Ponyt on helpommat jättää säilytykseen. Kellariin mennessä on monta painavaa ovea ja paljon tasoeroja. Scootereilla ollaan käyty vain kerran, eikä uudestaan mennä. Sen verran hankalampaa oli kuin ketterällä Ponylla. Kesällä uskon meidän siirtyvän enimmäkseen käyttämään Ponyja.

Ponyjen myymistä en ole harkinnut, sillä ne ovat paljon kevyemmät ja ketterämmät työntää esim. kaupoissa. Lisäksi ne on helpompi heittää auton kuin auton takapaksiin tai junaan.

Meille nuo Scooterit on olleet todella hyvät tämän puolen vuoden ajan, mitä ne meillä on olleet. Samoin Ponyt vuoden ajan.

Kummassakin on sellaisia ominaisuuksia, mitä toisessa ei ole. Molemmat siis meillä tarpeellisia.

Vierailija
5/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden rinnalla Brio Pony avorattaat, ja vieläpä yhdet tuplarattaatkin :)

Käyttöä riittää tilanteen mukaan kaikille rattaille ;)

Itse en ole mieltynyt mihinkään matkarattaisiin, liian " rimpuloita" renkailtaan ja ominaisuuksiltaan, joten avorattaat ajavat meillä matkaratasasian.

Eli väitän, että järkeä on :D

Tosin itsekkin sain selventää miehelleni eri tarkoitusperiä rattaille, ennenkuin myöntyi, että kolmannet rattaat ostetaan.

Pieniä lapsia kaksi (+ yksi isompi), ja haaveissa neljäs lapsi, ja neljännet rattaatkin ;D