Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pikkupaikka Tampereen pohjoispuolella olisi kiva asua?

Vierailija
24.11.2016 |

Puolisoni saa siirron töissä Tampereella ja mulla on töitä länsirannikolla. Ei millään onnistu löytää töitä samalta paikkakunnalta. On ajaltetu, jos hommattaisiin joku talo/rivarinpätkä, mistä mies voisi käydä Tampereella töissä esim. Ylöjärvi, Hämeenkyrö, Ikaalinen ja olis ehkä halvempaa ostaa kuin Tampereelta. Parkano on ehkä jo liian kaukana, vai onko? Sinne kyllä pääsis toisaalta sitten junalla. Mulla on kyllä autokin. Nimenomaan tuosta Tampereelta Parkanoon menevältä reitiltä, Orivesi menee sivuun.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista vaihtoehdoista Ylöjärvi. Muut ovat omaan makuuni ainakin vähän turhankin pieniä paikkoja ja jotenkin muka "keskellä ei mitään" vaikka oikeastihan jostain Hämeenkyröstäkään ei tosiaan ole paha matka Tampereelle tms. :D

Mutta siis riippuu varmaan aika paljon siitä millaista ympäristöä tarkemmin sanottuna toivotte?

Vierailija
2/3 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöjärvelläki alkaa olla jo ihan hintavat asunnot, mä suosittelen hämeenkyröö, pieni kunta mutta hommat toimii ja esim. lääkärille ja hammaslääkärille pääsee ihan kohtuullisessa ajassa, toisin ku tampereella. Ite asun kans hämeenkyrös ja käyn tampereella töissä, työmatka n.30min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Kittilä.

Halvat asunnot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi