Tyttöystäväni ei enää kiihota minua
Hän on lihonnut. Inhottaa. Rakastan valtavasti häntä enkä haluaisi olla näin pinnallinen, mutta en vain enää halua häneltä seksiä. Erotakaan en kuitenkaan millään haluaisi. Olen yrittänyt pyytää mukaan lenkille ja salille, mutta ei hän halua. Ärsyttävä tilanne.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Hän on lihonnut. Inhottaa. Rakastan valtavasti häntä enkä haluaisi olla näin pinnallinen, mutta en vain enää halua häneltä seksiä. Erotakaan en kuitenkaan millään haluaisi. Olen yrittänyt pyytää mukaan lenkille ja salille, mutta ei hän halua. Ärsyttävä tilanne.
Odota masturboimatta ni kyl se siitä.
Koska rakastan kuitenkin valtavasti häntä. Koen hänet ehdottomasti elämäni rakkautena. On ollut inhottavaa huomata itsestä se, että en enää lainkaan halua häntä. Olemme seurustelleet nyt 2,5 vuotta.
Ap
Sinulla on päässä vikaa, koska olet noin pinnallinen. Säälin sinua.
En muuten masturvoi käytännössä lainkaan! Aina seksillä tulee paineet purettua ja pidän huolta tyttöystävänkin orgasmeista, mutta seksi vain on nykyisin osaltani vastenmielistä. Inhottaa hänen vartalonsa. En haluaisi ajatella näin.
Tiedän, että päässäni on vikaa. En todella haluaisi olla näin pinnallinen. Todella. En haluaisi.
Onko miten paha lihominen kyseessä, voiko olla siis jo terveyshaittoja? Koita ohjata molempien elämää terveelliseen suuntaan. Jätä itse herkut ja kaljat, sipsit yms pois. Syömisestä voi tulla kierre, kun ihmistä itseään häiritsee lihominen. Tulkitsen siis että kyse on massiivisesta lihomisesta eikä parista kilosta. Hiilarit pois ja terveellistä herkkua tilalle, keksi viikonlopuksi tekemistä missä huomaamatta kävelette ja liikutte. Ja seksi on parasta liikuntaa, jos psyykkaisin itsesi siihen rakkauden vuoksi, kropassa tuntuu hyvältä kun saa liikuntaa..ehdota tapaamista töiden jälkeen ja käytte romanttisella kävelyllä, kävellen kotiin julkisten sijaan yms. Lempeitä keinoja. Hän voi syödä johonkin ahdistukseensa?
Se seuraava sexy ei sua pelkästään kattele.
Sun päässä ei oo mitään vikaa! Noin voi käydä kaikille, naisillekin: toinen ei vaan enää tunnu haluttavalta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että päässäni on vikaa. En todella haluaisi olla näin pinnallinen. Todella. En haluaisi.
Kuulostaa hyvältä, että edelleen tunnostat rakastavasi häntä. Se on jo paljon! Ja se, että vastuutat itsesi asiasta. Uskon, että kun saat tuon kyseisen lukon auki itsestäsi niin et enää saa kylliksesi tyttöystävästäsi, vaikka hän olisi millainen paksukainen tahansa. Sulla on oikea asenne, toisin kuin palstan alapeukuttajilla, jotka kuvittelee, että se tyttöystävän paino on tässä nyt se ongelma. Koska se ei ole, jos asian oikein oivaltaa.
Ajattele niin että kun panee 90-kiloista ämmää niin se on melkein sama asia kuin panisi kahta 45-kiloista. Ja samaan aikaan :D
Vierailija kirjoitti:
Se seuraava sexy ei sua pelkästään kattele.
Typerää ja pinnallista haihattelua. Se sexy ei kattele tosiaan jos aloittaja ei ole täydellinen sitte tai muuten enää uutuudenviehättä!
Vierailija kirjoitti:
Sun päässä ei oo mitään vikaa! Noin voi käydä kaikille, naisillekin: toinen ei vaan enää tunnu haluttavalta.
Mun päässä ainakin olisi jos ajattelisin noin.
Ei hän vielä kai akuutissa hengenvaarassa sentään ole,mutta on lihonnut kyllä valtavasti meidän aikanamme. On muuten onneksi yhtä ihana ja aktiivinen luonne kuin ennenkin. Eli ainakaan vielä ei kertynyt rasva ole kokonaan passivoittanut. Toivottavasti niin ei käykään.
Viimeiselle viestille 2x45kg repesin! Kiitos. :D Ahdistava asia, kiva saada hieman asialle nauraakin.
Tosiaan, tavoitteena olisi itse omassa pääkopassa päästä asian yli eikä väkisin häntä muuttaa. Toki haluan tyttöystävän terveenä pitää. <3
Ap
minulla taas pakkomielle muijan orkuista. laukean ite kyllä mutta ei ne oikein miltään enää tunnu
Mikset halua erota?