Olen kalju mies, mitä olet aina halunnut tietää? Kysy pois!
Otsikko kertoo. Kysy mitä vain! Nimeäni tai osoitettani en paljasta
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan tyhmä kysymys mutta: mistä se kiilto kaljuun päänahkaan tulee? Sitä rasvauksestako?
Ei ollenkaan tyhmä kysymys. En itsekään tiedä miten. Veikkaan hiuspohjan luonnollisia öljyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samma häär. Edestä ja päältä hieman taaksepäin luonnonraja. Ajan/ajatan myös kaikki pois ajottain, välillä on kunnon sänki, musta.
En todellakaan peittele mitään. Kakarat yrittää peitellä nuoruuttaan sen olemattoman parranhäivenen ja ajetun kaljun taakse.
Taidat olla tällainen naurettava kakara kun uhoot asiasta.
Olematon parranhaiven? Voi kuule, minulla on 8 kk kasvanut kokoparta.
Kirjoitin väärin, 2 kk siis.
Se kuinka kauan partaa on kasvatettu ei kerro mitään miehisyydestä! Päinvastoin, mitä kauemmin partaa on tarvinnut kasvattaa sen munattomampi se on.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä aloit kaljuuntua?
Jo 18 vuotiaana aloin huomata miten lavuaariin putosi yllättävän paljon hiuksia kun kampasin niitä. Ystävä sitten huomautti että ''hei sun ohimot on todella takana, ootko huomannu?''
Vierailija kirjoitti:
Se kuinka kauan partaa on kasvatettu ei kerro mitään miehisyydestä! Päinvastoin, mitä kauemmin partaa on tarvinnut kasvattaa sen munattomampi se on.
Partani kasvaa niin nopeasti ja tiheästi, kasvatin ensiksi vain huvikseni mutta parta sopii minulle joten annoin olla, toki siistin sen myös. En halua näyttää isolta vauvalta.
Tää on varmaan tyhmä kysymys mutta: mistä se kiilto kaljuun päänahkaan tulee? Sitä rasvauksestako?