Nyhtökaurasta hirveä mahakipu ja järkyttävän hajuisen pierut
Söin nyhtökauraa ja jopas alkoi kamala vatsakipu. Kesti puoli päivää. Nyt iltasella aloin piereskellä ja ikinä ei ole näin erikoiselle ja oksettavalle pieruni haisseet. Lisäksi nyhtökauran seassa oli joku sormenpään kokoinen musta pallero, ihan kuin joku sontapapana. ☹️ Alan todella epäillä, että tuo nyhtökaura valmistetaan jostain lannasta. Siltä se ainakin maistuu...
Kommentit (26)
Vasta ostin ensimmäistä kertaa nyhtökauraa, kun kerrankin oli saatavilla. Jääkaapissa muutaman päivän jo lojunut ja mä oon miettinyt mitä siitä tekisi. Nyt vielä vähemmän houkuttelee kokeilla, jos kerta vatsanväänteitä saa. Olisi kuitenkin tarkoitus tarjota taaperolle ja miehelle, jolla nyt muutenkin vatsan kanssa ongelmia. Itse tässä raskaana loppusuoralla, että ei kauheasti innosta enää mitkään vatsanväänteet ja vatsan toimimattomuus. :( Mitähän tuosta nyt sitten keksii...
Ei minkäänlaisia vatsaoireita, ei maistu juuri miltään, en ymmärrä miten tuosta oksettavan makuista saa, hinta/ravintoarvo -suhde ihan ok. Proteiinin takia ne pihvitkin syödään.
Vierailija kirjoitti:
Vasta ostin ensimmäistä kertaa nyhtökauraa, kun kerrankin oli saatavilla. Jääkaapissa muutaman päivän jo lojunut ja mä oon miettinyt mitä siitä tekisi. Nyt vielä vähemmän houkuttelee kokeilla, jos kerta vatsanväänteitä saa. Olisi kuitenkin tarkoitus tarjota taaperolle ja miehelle, jolla nyt muutenkin vatsan kanssa ongelmia. Itse tässä raskaana loppusuoralla, että ei kauheasti innosta enää mitkään vatsanväänteet ja vatsan toimimattomuus. :( Mitähän tuosta nyt sitten keksii...
No en usko että kannattaa perustaa mielipidettään vain tähän keskusteluun, kun kuitenkin niin moni on tykännyt ja syö useinkin ilman mitään oireita :D
Jos on ennenkin ollut ongelmia noiden ainesosien kanssa niin sitten asia on eri, mutta toisaalta miksi sitten on edes ostettu?
Naurettavaa juttua nyt täällä, jos joku nyt tosta vatsanväänteitä saa. Paskapuhetta. Menkää itseenne. Maku on kyllä aivan "paskaa", jos tämä on lihankorvike, miksi maistuu leivältä? Ei ymmärrä. Ei peitä leivänmakua edes vahvat mausteet.
Mulla tuli kanssa vatsakipuja ja ummetusta. Maku oli maustettuna ihan ok, mutta ei sopinut mun vatsalle.