Postinumerosi?
En ole nähnyt täällä pitkään aikaan tämmöstä, joten aloitetaanko uusi? :-) mulla 00420
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erin Stalkk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70910
Aika lähellä...70940 :)
Asutkos kenties Lapinluhdantiellä? ;)
Karjalanharjunniementiellä :)
Jopa on hirvittävän pitkä kadunnimi... Eihän tuon kirjoittamiseen taida minkään kirjekuoren osoiteviivat riittää! :D
On tuon kanssa oppinut pärjäämään 😄
Toi Karjalanharjunniementie on tosiaan niin pitkä tiennimi että siinä risteyksessä olevassa viitassakin on tolpat molemmilla puolilla :D
Mutta vau, olen aivan häkeltynyt siitä miten paljon täällä on ihmisiä tästä pienestä kylästä mutta esim. yhtään ei ole tullut vastaan kotikaupunkini ydinkeskustasta, jossa väestöä tosiaan on _huomattavasti_ enemmän 😳
T. 70940 sillan toiselta puolen kuin edelliset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erin Stalkk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70910
Aika lähellä...70940 :)
Asutkos kenties Lapinluhdantiellä? ;)
Karjalanharjunniementiellä :)
Jopa on hirvittävän pitkä kadunnimi... Eihän tuon kirjoittamiseen taida minkään kirjekuoren osoiteviivat riittää! :D
On tuon kanssa oppinut pärjäämään 😄
Toi Karjalanharjunniementie on tosiaan niin pitkä tiennimi että siinä risteyksessä olevassa viitassakin on tolpat molemmilla puolilla :D
Mutta vau, olen aivan häkeltynyt siitä miten paljon täällä on ihmisiä tästä pienestä kylästä mutta esim. yhtään ei ole tullut vastaan kotikaupunkini ydinkeskustasta, jossa väestöä tosiaan on _huomattavasti_ enemmän 😳
T. 70940 sillan toiselta puolen kuin edelliset
Off topic, mutta kyllä siinä kirjoituskäsi saattaa krampata jos nimi on tyyliä Marja-Terttu Kunnaslahti-Ala-Toppila ja osoitteena Karjalanharjunniementie... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellou vaan karhulalaiset! :D täällä yks Kolkkalan alueelta
Meitähän onkin monta! Kertokaas mikä olis hyvä paikka käydä yhdellä viikonloppuna? Ollaan vasta hiljattain muutettu tänne, enkä tunne täältä ketään.
Terveisiä Karhulaan täältä saarelta!
T: 48100
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Trollit taas vauhdissa... nollalla alkava postinumero, niinpä niin...
Yli viidesosalla suomalaisista on 0:lla alkava postinumero. Mun mielestä niitä on ollut yllättävän vähän tässä. Itselläkin 02 alkuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellou vaan karhulalaiset! :D täällä yks Kolkkalan alueelta
Meitähän onkin monta! Kertokaas mikä olis hyvä paikka käydä yhdellä viikonloppuna? Ollaan vasta hiljattain muutettu tänne, enkä tunne täältä ketään.
Terveisiä Karhulaan täältä saarelta!
T: 48100
Meitä olikin ylläri pylläri paljon täältä!
Kukaan ei ole näköjään tähän asti samalta suunnalta vaikka asun Pohjois- Helsingissä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80160
Moi naapuri! Mistäpäin rantakylää?
Ranta-Mutala :)
00360 tietenkin