Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peilikuva vs valokuva

Vierailija
23.11.2016 |

Näytän mielestäni paremmalta peilikuvassa kuin valokuvassa. Poikkeuksena ne kauppojen pyöreät peilit (mitä lie viralliselta nimeltään), jos sellaiseen joskus sattuu katsomaan.

Kumpi on totuudenmukaisempi, peilikuva vai valokuva?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ainakaan valokuva. Varsinkin passikuvassa näyttää aina niin "upealta".

Vierailija
2/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilikuva on parempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva valitettavasti. 

Vierailija
4/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilikuva on se, miten itse olet tottunut näkemään itsesi. Se voi siksi näyttää mielestäsi paremmalta, eli siinä on tuttuusvaikutus. Valokuva kertoo, miten muut näkevät sinut.

Vierailija
5/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomattavasti ylipainoisena saan jotenkin peilin edessä huijattua itseäni ja ajattelen että no en mä ny niiiin lihava ole.. Valokuvissa totuus sitten paljastuu😐

Vierailija
6/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilikuva on parempi!

Mutta valitettavasti valokuvasta näkee sen totuuden.

Vierailija
7/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valokuva on vain yksi kuvakulma. Totuus näkyy videotallenteesta.

Vierailija
8/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ystävälliseltä ja kauniiltakin peilikuvassa, mutta valokuvissa olen ankea ja epäonnistunut. Luulen että valokuva vääristää enemmän kuin peili.

Vierailija
9/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvissa sama ihminen voi näyttää hyvältä tai sitten kamalalta. Pysäytyskuvista sen huomaa myös, kun niissä tosi kauniit tai komet filmitähdet saattavat näyttää ihan kamalilta. 

Vierailija
10/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilissä sitä näyttää jokseenkin siedettävältä, valokuvissa taas ihan kerrassaan kamalalta. Passikuvassa taas yllättäen näytän kohtuulliselta. Livenä taas näytän kamalalta, ainakin mikäli muita ihmisiä on uskominen. Eli ainakin vaikuttaisi siltä, että valokuva ja muiden ihmisten mielipiteet näyttäisivät kohtaavan.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
11/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilikuvassa ja valokuvassa vasen ja oikea vaihtavat paikkaa. Koska kukaan ei ole täysin symmetrinen, näyttää valokuva aina vähän oudolta.

Vierailija
12/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan totuus siinä kuvassa, jonka yllättäen näet itsestäsi jonkun myymälän peilissä? Siinä kestää aina joku sadasosa sekunti tajuta, että tuo olen minä. Yleensä näky hätkähdyttää.

Vierailija
13/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän aina valokuvissa sata kertaa paremmalta. :D 

Vierailija
14/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on hyvännäköiseksikin haukuttu ja peilikuvakin on ihan ok. Valokuvat epäonnistuvat toisinaan ja se huonompi puoli pääsee esille.

Vierailija
15/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös passikuva ole mustavalkoinen? Siinä yksi syy siihen ankeuteen. Niin ja se virallisuus.

Vierailija
16/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen mietin samaa, kun en ikinä saa hyvää kuvaa itsestä, ja peilin edessä kun harjoittelee, niin näytän omasta mielestä kauniilta. Mutta kyllä laskee itsetuntoa kun kuvat aina kauheita. En osaa sanoa miltä todella näytän, ja ulkona olo on aina susiruma vaikka lähtiessä peilikuvaan olin ihan tyytyväinen.

Vierailija
17/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas tosi moni näyttää valokuvassa rumemmalta mitä oikeasti ovatkaan.

Vierailija
18/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilikuva kertoo totuuden!

Vierailija
19/33 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näytän aina kaikissa kuvissa, joten eiköhän ne molemmat ihan paikkaansa pidä.

Vierailija
20/33 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän passikuvassa ihan sievältä, kun hymyilen (passikuvassa saa hymyillä, kunhan hampaat ei näy), kun taas ajokortin kuvassa näytän linnakundilta, enkä aina meinaa päästä baariin ajokortillani. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi