Lue keskustelun säännöt.
cyberwine/viinikauppa
11.03.2006 |
Onko kukaan tilannut juomia jommasta kummasta ja millasia määriä ja onko tullu perille asti vai onko jäänyt tulliin.
Olisi kova houkutus tilaa kun hinnatkin näyttäisi olevan kohdallaan mut sit harmittaa jos ne jää tulliin ???
J
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko kukaan tilannut juomia jommasta kummasta ja millasia määriä ja onko tullu perille asti vai onko jäänyt tulliin.
Olisi kova houkutus tilaa kun hinnatkin näyttäisi olevan kohdallaan mut sit harmittaa jos ne jää tulliin ???
J
[/quote]