Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tummat piirteet ja karvat omaava mies on miehekkäämpi?

Vierailija
23.11.2016 |

Usein puhutaan siitä kuinka eteläeurooppalaiset tummat miehet ovat maskuliinisia miehiä. Näillä yleensä on tummat paksut karvat, mutta miksi esim pohjoiseurooppalainen vaaleatukkainen ja partainen mies sinisillä silmillä on jotenkin feminiinin oloinen?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viikingitkin miehekkäitä, mutta tumma on suomalaiseen makuun eksoottisempi!

Vierailija
2/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne olekkaan. Itse en pidä ollenkaan tummista miehistä. Vaalea mies on miehekäs. Mutta tämä on tietenkin makuasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Vaalea viikinki se vasta miehekäs onkin.

Vierailija
4/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri noin: vaaleatukkainen suomalainen mies ei juurikaan kiihota, kun taas tummapiirteinen mies saa pikkuhousut heti märiksi.

Vierailija
5/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoiseurooppalaiset vaaleat miehet on kyllä pidempiä, lihaksikkaampia ja fyysisesti vahvempia, jos laitetaan riviin heitä ja eteläeurooppalaisia tummia miehiä.

Vierailija
6/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjoiseurooppalaiset vaaleat miehet on kyllä pidempiä, lihaksikkaampia ja fyysisesti vahvempia, jos laitetaan riviin heitä ja eteläeurooppalaisia tummia miehiä.

Silti se lähi-idän ahmed on eroottisempi! Näin on

Vierailija
7/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koiraa karvoihin katsominen, mutta omasta kokemuksestani etelän miehet on epäluotettavia luikkuja. 

Vierailija
8/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nousta ahmedeita tiedä, mut latinot on 🔥 N34

Vierailija
9/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt tummahiuksista miehistä, ovat mun silmiin komeampia, edelleen ovat. Mun seurustelusuhteet on kuitenkin olleet blondien kanssa :) Ja siis ihan suomalaisista miehistä puhun tässä, en ulkomaalaisista tai tuliaisista.

Vierailija
10/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monikin sanonut vaaleiden miesten olevan feminiinisiä? Se, että tumma on kaiketi eksoottisemman oloinen, ei tarkoita sitä, että vaaleampi olisi feminiininen.

Vierailija
11/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan suomalainen mies, ruskeahiuksinen. Mutta karvaa on kropassa. Nykyään tuntuu, että miehen karvattomuutta arvostetaan ja siksi oma karvaisuuteni saa oloni tuntumaan ei-haluttavalta. Jos olisikin uusi naistuttavuus kiikarissa, niin oma karvaisuuteni saa itseni epävarmaksi. Joten nyt olisikin kiinnostavaa kuulla, onko etelä-eurooppalaisista miehistä pitävien naisten mielestä se karvaisuus turn-off, neutraalia vai positiivista? Vai onko se sama juttu riippumatta siitä, mistä mies tulee?

Vierailija
13/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/9b/c3/73/9bc37358f2f4dd02432b…

Aaaahhhh.... Tässä mies mun makuun <3

Toihan on ihan tosi feminiininen... Ei sytytä sitten yhtään.

Vierailija
14/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihan suomalainen mies, ruskeahiuksinen. Mutta karvaa on kropassa. Nykyään tuntuu, että miehen karvattomuutta arvostetaan ja siksi oma karvaisuuteni saa oloni tuntumaan ei-haluttavalta. Jos olisikin uusi naistuttavuus kiikarissa, niin oma karvaisuuteni saa itseni epävarmaksi. Joten nyt olisikin kiinnostavaa kuulla, onko etelä-eurooppalaisista miehistä pitävien naisten mielestä se karvaisuus turn-off, neutraalia vai positiivista? Vai onko se sama juttu riippumatta siitä, mistä mies tulee?

Karvattomuutta arvostetaan jossain fitness-piireissä, ei juuri muualla.

Vierailija
15/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheivamalla pääset eroon ongelmastasi!

Vierailija
16/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleus liitetään toisubaab lapsekkaaseen olemukseen koska vaaleahiuksisuus jää monilla lapsuusvuosiin ja iän myötä hiukset tummuu. Käytännössä vain pohjoisessa perimässä myös aikuisilla voi olla luonnostaan vaaleat hiukset.

Sama juttu on siinä että jotkut naiset syttyy erityisesti rintakarvoista ja karvaton rinta (jos ei ole lihaksikas) tuntuu lapsekkaalta.

Vierailija
17/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä vaaleutta feminiinisenä piirteenä, vaikka tummat piirteet viehättävätkin minua enemmän. Hyvin moni suomalaislapsi on ihan pellavapää pienenä, mutta hiukset tummuvat täysi-ikäiseksi tultua. Tämän vuoksi mulla on mielikuva, että vaaleahiuksiset eivät ole vielä aikuisia. Ja tottakai tiedän, että moni on vaalea aikuisenakin, mulla vaan tällainen mielikuva ja sen vuoksi pidän tummista suomalaisista miehistä. Silmien värillä ei ole väliä tai oikeastaan tummat hiukset ja siniset silmät on aika hot yhdistelmä. 

Vierailija
19/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen selitys on se, että vaaleus on vauvamaista. Lapsilla on usein vaaleat kutrit, jotka aikuistuessa tummuu. Keskenkasvuiseksi mielletty ei ole miehekästä. Nämä on tietenkin tiedostamattomia mielteitä, tuskin moni tietoisesti ajattelee että vaalea=nuori.

Vierailija
20/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologinen selitys on se, että vaaleus on vauvamaista. Lapsilla on usein vaaleat kutrit, jotka aikuistuessa tummuu. Keskenkasvuiseksi mielletty ei ole miehekästä. Nämä on tietenkin tiedostamattomia mielteitä, tuskin moni tietoisesti ajattelee että vaalea=nuori.

Hahaha jotkut panee aikuista vauvaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä