Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopimaton

Vierailija
23.11.2016 |

Naisseurueissa olen ilmaa muille. Jos haluan jutella jollekin, keskustelu kestää niin kauan kuin itse jaksan ylläpitää keskustelua. Minulle ei tulla juttelemaan. Olen nainen ja vähän yli 40 vuotta. Miten muuten kuvailisit minua? Millainen ihminen sivuutetaan naisten kesken?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, kaipaan vinkkejä mikä ominaisuus aiheuttaa syrjimisen.

Vierailija
2/8 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko sun henki? Onko hampaat ehjät ja huolehdit suuhygieniasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sulla on tylsät jutut, jotka ei kiinnosta ei muita.

Vierailija
4/8 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en ole tullut miettineeksi...Luulen kuitenkin, että se on joku piirre luonteessani.

Vierailija
5/8 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsät jutut...mulla on tunne, että ketään ei kiinnosta ottaa selville mistä puhuisin. Yleensä yritän pysyä keskustelussa mukana kepeällä tasolla. Yleensä jään kuitenkin syrjään, koska ketään ei kiinnosta. Olen ilmaa.

Vierailija
6/8 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa on ollut koko aikuisikäni. Onko vaan olemassa ihmistyyppi, joka ei sovi naisporukoihin? Olen väsynyt siihen, että kaikki kinkerit päättyy näihin samoihin mietteisiin.

Vierailija
7/8 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä samaa on ollut koko aikuisikäni. Onko vaan olemassa ihmistyyppi, joka ei sovi naisporukoihin? Olen väsynyt siihen, että kaikki kinkerit päättyy näihin samoihin mietteisiin.

Poikkeatko jotenkin erityisesti naisporukasta, kuten esimerkiksi oletko ainut hetero lesboporukassa, murjottava absolutisti ilakoivassa baaripöydässä tms.

Vierailija
8/8 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsät jutut...mulla on tunne, että ketään ei kiinnosta ottaa selville mistä puhuisin. Yleensä yritän pysyä keskustelussa mukana kepeällä tasolla. Yleensä jään kuitenkin syrjään, koska ketään ei kiinnosta. Olen ilmaa.

Ehkä se on just se kepeä taso. Kukaan jaksa loputtomiin kuunnella, jos keskustelut kulkee tasolla on ilmoja pidelly, kauheasti katupölyä, oi kun kiva ilma vois lähtee lenkille, siivosin just viikonloppuna. Oletko niitä, jotka eivät uskalla ilmaista ajatuksiaan konfliktin pelossa? Sitten olet tuskin kovin kiinnostavakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi