Lasteni isä (exä) kiristää minua!!
Erosimme lasten isän kanssa 4 kk sitten, minulla yksin huoltajuus. Nyt exä kiristää minua kanssaan vakituiseen seksi suhteeseen, sillä verrukkeella että ei suostu maksaan elareita tai tapaamaan lapsia jos en suostu!
Ja olen siis ollut jo uudessa suhteessa erosta lähtien, mutta kuulemma tämä mies on huono minulle exän mielestä
Kommentit (9)
Teko täyttää kiristyksen tunnusmerkit eli tosiaan ilmoitus poliisille. Myös kiristyksen yritys on rangaistava.
Vierailija kirjoitti:
Teko täyttää kiristyksen tunnusmerkit eli tosiaan ilmoitus poliisille. Myös kiristyksen yritys on rangaistava.
P.S. Itse en haluaisi edes antaa lapsia miehelle, joka syyllistyy tuollaiseen rikokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.S. Itse en haluaisi edes antaa lapsia miehelle, joka syyllistyy tuollaiseen rikokseen.
Sanoin kyllä hänelle että teen hänestä rikos ilmoituksen, kun tuolla tavalla kiristää. Hän sanoi että jos uskallan niin hän tekee elämästäni helvettiä perättömillä lasuilla ja rikos ilmoituksilla.
ap
Se ilmeisesti vielä kuitenkin rakastaa sinua, ja seksi kanssasi on ollut hyvää ,ota se kohteliaisuutena .
meil oli eksän kaa sama tilanne mut pistin mun miehen uhkaileen ni lopppu siihe seki!
Olet kuitenkin vielä hengissä, kaikki eivät ole olleet yhtä onnekkaita. Lue alibista
No niin, ja näin siinä sitten käy kun ei yhtään katso, että kenen kanssa nussii ilman ehkäisyä. En tiedä tosin kumpi teistä on vetänyt sen lyhyemmän korren, kun et sinäkään ihan sitä terävintä kärkeä tunnu olevan. Sääliksi käy lapsia, mutta eiköhän hekin jatka tuolla teidän viitoittamalla tiellä.
Elarit on pakko maksaa. Lasten isältä se on myös pois jos ei tapaa lapsiaan. Tyhmä ukko