Miksi pomo käyttäytyy näin??
Minulla on ollut aina todella hyvät välit pomooni, mutta eilen ja tänään pomon käytös on ollut todella outoa. On selvästi äärimmäisen kyllästynyt minuun sillä kommentoi negatiivisesti kaikkea mitä sanon. Siis IHAN kaikkea. En pääse tekemään yhtä työtehtävää koska kollegani käyttää tuota järjestelmää. Kollegani käyttää työtehtävään kohtuuttomasti aikaa, ja minulle jää periaatteessa ainoastaan perjantai aikaa tehdä tuo tehtävä. Pomoni tiuskii että "Se pitää saada tehtyä tällä viikolla" Ja kun kommentoin että se ei riipu minusta, miksen saa tehtyä tuota tehtävää kuin vasta perjantaina, Pomo tiuskii takaisin että pääsethän sä tekemään toisen osan tuosta tehtävästä (joka vie ehkä 20% koko tehtävään käytettävästä ajasta, eli ei mitään). Ei siis vastaa varsinaiseen ongelmaan mutta tuntuu että Pomo haluaa dissata mua kaikessa. Kollegani tuskaili epävarmana yhdessä jutussa, ja sanoin että kannattaa varmaan kysyä meilillä asiasta asianomaislta joka on uusi työtehtävässään. Pomoni ei edes kuunnellut kommenttiani loppuun vaan huusi että "tuon ihmisen pitää itse vastata työstään, turha kysellä" kollegani oli ihan että whaat, yleensä näistä on voitu kysyä suoraan mutta nyt pomoni oli jotenkin pakko kommentoida vain päin vastoin kun mitä minä. Jos sanon että onpa ulkona pimeää, hän kommentoi että eipäs ole kun valoisaa.
Miten toimia jos tällainen jatkuu, ei ole lainkaan esimieheni tapaista ja kohdistuu nyt täysin minuun. Kollegalleni taas on tavanomaista ystävällisempi ja komppaa kaikkea ihan älytöntäkin mitä kollega kommentoi.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Mitä jos tyypillä on vaan huono päivä ja vituttaa?
Toinen huono päivä putkeen ja minä saan kaiken paskan niskaani? Siis voi sanoa että pomon käytös on ollut täydellisen päinvastaista pari viime päivää kuin yleensä.
/ap
Vai niin. Mitä jos tyypillä on vaan huono päivä ja vituttaa?