Miten oppisi paremmaksi sängyssä?
Miehen kanssa ollaan nyt oltu kaksi vuotta kimpassa ja tämä jälkimmäinen vuosi on ollut aika kuivaa. En ole saanut kovinkaan usein. Olen hieman tullut siihen tulokseen että en ole kovinkaan hyvä sängyssä. Exän kanssa olin yhdessä kymmenen vuotta ja hänelle riitti että avasin haarat ja that's it. Nykyisen kanssa pitäisi kuitenkin pystyä parempaan. Kadehdin aina sitä kuinka hän pystyy lukemaan minua kuin avointa kirjaa ja tekemään minulle mitä haluan ilman että tarvitsee pyytää. Minä en siihen pysty. Onko sitä mahdollista jotenkin oppia vai onko se synnynnäinen ominaisuus?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Lukemalla vauva-palstan armottomia ja vertaansa vailla olevia asiantuntevia neuvoja.
Nimenomaan :D Täällä on moni useammalla kierroksella ja lapsia muutamille eri miehille. Kyllähän se varmaan käy työstä kyykkyvatkata ilolihaksia ja yltää parhaimpaansa ilta illan jälkeen, ettei se kumppani tekstaile yllärijäähyväisiä. Eli kohta tulee, av:n erikoiset, kopsaa ylös!
aika tärkeää olisi kyetä lukea ajatuksia... eikun siis kyetä keskustelemaan näistä asioista sen kumppanin kanssa. kerrot että nyt Cosmopolitan lehdessä (tai vauvapalstalla/eva/hyvä terveys/hesarissa) kerrottiin että on alkamassa kokeile kaikkea uutta sängyssä-viikko, ja että haluat kantaa kortesi kekoon! Että kerroppas nyt ukko kulta otanko vehkeestä kiinni tälleen, vai kovempaa, imenkö sitä näin vai kovempaa, leikinkö sillä tälleen vai tolleen, ja miltäs tuntuu kun puristan lantiopohjalihaksilla tälleen, entä tolleen :) hauskoja hetkiä!
Miten pystyä parempaan? Miksi et halunnut exän kanssa jo jotain muuta? Jos sinä haluat vain "jalat auki ja siitä sitten", niin miksi pitäisi näytellä muuta kuin on? Teennäistä, minkä kumppani nyt ainakin huomaa heti.
Ole spontaani oma itsesi, ja nauti. Tilanteen mukaan voit ilman etukäteissuunnitelmia kokeilla jos itse haluat myös muutosta. Täytyy varmaan kuitenkin olla tietoinen toisen mieltymyksistä, ettei tule katastrofi, joten alkuun ainakin hieman hillitymmin. Ei hyvä seksi ja miellyttävä olo tarkoita mitään akrobatiaa tai leluarsenaalia, menette vaikka suihkuun ja siitä sitten pari lasillista viiniä jne...
Eikö näistä voi jutella, molemmat kertoo mikä on kivaa. Ei kulmat kurtussa ja vakavana, vaan seikkailumielellä.
Lukemalla vauva-palstan armottomia ja vertaansa vailla olevia asiantuntevia neuvoja.