Saako mies katsoa lätkämatsissa tanssityttöjen...
Kommentit (38)
Ei tietenkään. Minä vedän omaltani aina pipon silmille esityksen ajaksi.
Jos minä saan katsella jääkiekkoilijoita sillä silmällä niin siitä vaan
Vierailija kirjoitti:
Jos minä saan katsella jääkiekkoilijoita sillä silmällä niin siitä vaan
Niin...millä silmällä?
Vierailija kirjoitti:
joo jos ei ihan suoraan reikään katso.
Mihin reikään ei saa katsoa, niitä kun on kolme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on 6 reikää, joista sieraimet on ne tärkeimmät. Täytyyhän sen saada henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taisi olla sarkasmia, mutta näin ex-"tanssityttönä" voin sanoa että näitäkin tapauksia oli. Mies pipo silmillä ettei vahingossakaan nainen tule mustasukkaiseksi. Itselleni kuitenkin kyseessä vain vapaa-ajan harrastus ja mahdollisuus päästä seuraamaan lätkää, ei katsomon jorman miellyttäminen :)
Kysymykseen en osaa vastata, mutta kiinnostaisi tietää, että katsooko naiset myös sitä viuhkanheilutusta ja pepun vatkaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taisi olla sarkasmia, mutta näin ex-"tanssityttönä" voin sanoa että näitäkin tapauksia oli. Mies pipo silmillä ettei vahingossakaan nainen tule mustasukkaiseksi. Itselleni kuitenkin kyseessä vain vapaa-ajan harrastus ja mahdollisuus päästä seuraamaan lätkää, ei katsomon jorman miellyttäminen :)
Se nimenomaan oli sarkasmia, koska en ymmärrä miten toisen ihmisen katsetta voisi tai pitäisi ryhtyä rajoittamaan.
No aika vaikea on koko tanssiesitystä katsoa jos ei peppua saa nähdä. Eiköhän se mies perseitä muuallakin näe. Ja tissejä. Ja kauniita naisia.
Tanssia ja huiskuja. Miksei saisi katsoa, katsonhan itsekin. Ei ne tytöt sinne kuolattaviksi ole tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Tanssia ja huiskuja. Miksei saisi katsoa, katsonhan itsekin. Ei ne tytöt sinne kuolattaviksi ole tulleet.
Ai, miksi sitten?
Katsottavaksi kai ne on sinne hankittu. Mikä muu olisi niiden tehtävä?
Jos näen aviomieheni kattovan semmosta niin avioero tulee. Hyi vittu! Niinkun ollaan naimisisis helou
Sai tai ei, niin aika vaikea sitä on olla katsomatta, kun perse keikkuu 40cm päässä. Tosin nyt vasta ymmärrän, miksi HIFK jakoi ilmaisia ämpäreitä Kalpa-pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on 6 reikää, joista sieraimet on ne tärkeimmät. Täytyyhän sen saada henkeä.
Mitkä sun tuntemilla on mennyt umpeen?
Sieraimet 2
Suu 1
Korvakäytävä 2
Emätin 1
Virtsa-aukko 1
Anaali 1
Yhteensä 8
Pidän nuorta tanssivaa tyttöä lähinnä häiriötekijänä joka on pakko sietää jos ottelussa haluaa käydä. Olen tullut tapahtumaan urheilun enkä vastakkaisen sukupuolen vuoksi.
Jos tanssijat olisivat naisia eivätkä tyttöjä niin tilanne olisi lähtökohtaisesti mielenkiintoisempi.