Ihan varmasti rasismi johtuu pusuista ja lakritsista!!
Lapsuudessa meille syötettiin lakua ja pusuja ja ne oli halveeraavia. Siksi jotkut pitää vaikka maahanmuuttajia tyhminä. Olisi näillä firmoilla anteeksi pyynnön paikka.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Rasismiöyhöttämisen voisi lopettaa. Sana on kärsinyt inflaation täysin kun suomalaisistakin 90% on rasisteja eräiden mukaan. Pahimmat rasistit tässä maassa ovat mamuja.
Ei niiden tuotteissa ole valkoisten kuvia.
Minulla on ystävänä musta mies joka muutti tänne 1986. Hän ei ole koskaan pitänyt sanaa nee-keri loukkaavana koska tietää että sana ei ole sitä alun alkaen täällä ollut. Hän ei myöskään ymmärrä Nee-kerin Suukkojen nimen muuttamista. Nek-ru on hänelle loukkaavaa kielenkäyttöä.
Kaikki ovat rasisteja, mutta harva sen myöntää. Itsekin olen rasisti, mutta minulla on ystäviä eri roduista ja yli kymmenestä maasta. Rasistisin olen Somaleja, Venäläisiä ja Saksalaisia kohtaan ja kaikista näistä minulla on yksi tai useampi kaveri. Kaikki heistä myöntävät olevansa jossain määrin rasistisia eri tahoja kohtaan vaikka heilläkin on kaveripiirissään näitä rasisminsa kohteita.
Ei se niistä johdu, mutta ne ovat rasismia ylläpitäviä asioita.
Kyllä rangaistukseksi voisi kieltää nämä tuotteet. Jos nämä ihmiset ovat niin tyhmiä, etteivät tajua kuinka loukkaava n- sana on.. Ihan historian kantilta.. Niin ei se ole mun ongelma.
Morgan Freeman oli oikeassa sanoessaan että rasismi poistuu sillä että lopetetaan puhumasta siitä joka paikassa. Lopulta olemme kaikki yksilöitä ja tekemisemme määrää miten meihin suhtaudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Morgan Freeman oli oikeassa sanoessaan että rasismi poistuu sillä että lopetetaan puhumasta siitä joka paikassa. Lopulta olemme kaikki yksilöitä ja tekemisemme määrää miten meihin suhtaudutaan.
Jaa nii että painetaan villasella?? Kuis jos herrasta itsestään piirrettäisiin joku alkuasukas kuva? Vieläkö naurattaisi?
Rasismiöyhöttämisen voisi lopettaa. Sana on kärsinyt inflaation täysin kun suomalaisistakin 90% on rasisteja eräiden mukaan. Pahimmat rasistit tässä maassa ovat mamuja.