Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saas nähdä tuleeko kotipalvelu tänään ajoissa, että lapset saa aamiaista ja ehtii kouluun ja tarhaan?

Vierailija
23.11.2016 |

Alkaa meinaan tulla kiire :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä roikut netissä sen sijaan että tekisit lapsille aamiaista, koska...?

Vierailija
2/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko itse myös tehdä asioiden hyväksi jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi tänne ehdit kuitenkin.

Vierailija
4/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön aloitus taas vaihteeksi. Tee itse lapsille aamupalaa.

Vierailija
5/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipalvelua käyttävä äiti ei välttämättä pysty laittamaan aamiaista tai viemään lapsia, ihan vain winkwink mammoille jotka eivät tajua, että on ihan irl erilaisia perheitä.

Vierailija
6/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huono provo.

Vierailija
7/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipalvelua käyttävä äiti ei välttämättä pysty laittamaan aamiaista tai viemään lapsia, ihan vain winkwink mammoille jotka eivät tajua, että on ihan irl erilaisia perheitä.

Kyllä ainakin minä sen ymmärrän. Ihmettelen vain sitä, kuinka ap aikoo auttaa asiaa kirjoittelemalla palstalla.

Vierailija
8/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sehän nyt on selvä, että ap on neliraajahalvaantunut kuuromykkäsokea. Ja asiahan ei tietenkään voinut heti aloituksessa kertoa.

Vierailija
9/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tässä odotellaan sängyssä että joku tois ruokaa. En oo sairas.

Vierailija
10/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä mutta jos pystyy käyttämään tietokonetta ja kirjoittelemaan nettiin, pystyy kyllä laittamaan aamupalaakin.

Vierailija
11/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne kouluikäiset osaa muka jo itse ottaa aamupalaa? Vai onko mamma opettanut heidät samanlaiseksi sohvaperunaksi kuin itsekin tuntuu olevan.

12/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä mutta jos pystyy käyttämään tietokonetta ja kirjoittelemaan nettiin, pystyy kyllä laittamaan aamupalaakin.

Ei se aina noinkaan mene. Itsekin olen ollut muutaman kerran niin heikossa kunnossa että olen ollut täysin vuodepotilas mutta netissä pystyin kuitenkin olemaan kännykällä tai tabletilla.

Vierailija
13/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lapset ota itse? Onko nykyajan 6-vuotiaat entisaikojen 3-vuotiaan tasolla?

Vierailija
14/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole Postin palvelu. Voipi kestää vähän aikaa.

Vierailija
15/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tämä kotipalvelu on? Saanko mäkin sellaisen, kun kaksi lasta pitää viedä kouluun ja kolmas tarhaan? Mies on työmatkalla Saksassa, joten ihan yksin hoidan kaikki ennen töihin lähtöä.

Vierailija
16/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tämä kotipalvelu on? Saanko mäkin sellaisen, kun kaksi lasta pitää viedä kouluun ja kolmas tarhaan? Mies on työmatkalla Saksassa, joten ihan yksin hoidan kaikki ennen töihin lähtöä.

Kunnan kotipalvelusta voi tilata hoitajan.

Vierailija
17/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullinen palvelu, jonka tuntihinta 10.80-23.90e. Lastensuojelun asiakkaille ilmainen. Siellä kotihoidon päällikkö tekee tarvearvion ja päättää voitteko ostaa palvelua. Eivät tule joka päivä eivätkä vie lapsia yleensä kouluun. Pitää olla jollain tapaa erityinen tilanne, esim. vastasyntyneet kaksoset. Tilanteen pitää olla myös ohimenevä, koska kyse on ennaltaehkäisevästä palvelusta, ei jatkuvasta tuesta.

Vierailija
18/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikkiko? Vai onko tässä joku "sosiaalinen" peruste oltava kanssa? Mitä maksaa?

Tarvitsisin tosiaan apua aamulähtöihin toka- ja ekaluokkalaisen sekä 3-vuotiaan kanssa. Mies joka viikko kolme päivää työmatkoilla. 15

Vierailija
19/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei ihan tilaamalla voi tilata, vaan tekevät tarvearvion. Kyse on ennaltaehkäisevästä palvelusta, joten arvioivat koko ajan myös sitä, pitäisikö esim. lastensuojelu ottaa tilanteeseen mukaan. Tavoite tietty on, että ei ja perhe pärjäisi itse. Siellä on koulutettua henkilökuntaa.

Vierailija
20/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikkiko? Vai onko tässä joku "sosiaalinen" peruste oltava kanssa? Mitä maksaa?

Tarvitsisin tosiaan apua aamulähtöihin toka- ja ekaluokkalaisen sekä 3-vuotiaan kanssa. Mies joka viikko kolme päivää työmatkoilla. 15

Kunta ei tarjoa tätä tuettua palvelua kenelle tahansa, vaan pitää olla hyvä syy. Tarhaan vieminen tuskin on mikään syy, jos olet itse toimintakykyinen. Tai siis missään nimessä se ei sitä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän