Iskin vahingossa nuoren naisen
Olen 43 ja vahingossa tarttui matkaan 25 v nainen. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Olen 43 ja vahingossa tarttui matkaan 25 v nainen. Mitä pitäisi tehdä?
Entä sitten?
Naisen ikä 25v on Nainen eikä liian nuori.
25v nuori? Jos huumausaineeton niin hänen ihonsa on ihan OK vielä. Suosittelen menemään vielä nuorempiin, et mene ikinä enää takas
ei 25-vuotias enään mikään nuori. 20-vuotias voisi jo nuoreksi sanoa.
Mitäkö pitäs tehdä? No herätä todellisuuteen sieltä kuvitelmistasi. Vihdoinkin. Alat olla jo niin vanha, että sun on vaikeaa löytää ketään.
Aikamoinen tuuri,jos vahingossa. Minkä ikäiseksi muuten häntä luulit?
Miksi ikäeroa pidetään niin suurena asiana? Pääasia on että molemmat nauttivat toistensa seurasta. Oli sitten kummin päin tahansa. Joskus toinen vaikuttaa ikäistään nuoremmalta ja toinen vanhemmalta ja ikäero kummasti 'kapenee'. Aikuisia ihmisiä molemmat ja teette niin kuin haluatte.
Vierailija kirjoitti:
Pervo!
Ja jos olis vanhempi nainen ja nuorempi mies niin olis ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen tuuri,jos vahingossa. Minkä ikäiseksi muuten häntä luulit?
Ihan ikäisekeen luulin. Minulla ei kuitenkaan ollut hakusessa noin nuori nainen. Vahingolla viittasin lähinnä siihen että olin työmatkalla, enkä yrittänyt iskeä häntä. Homma nyt vaan meni näin.
Onneksi.
Tää fantasia on jo niin kuultu. Mikset keksis jotain uutta vaihteeks?
Ketju vielä löytyi. Sen verran päivitän tilannetta että menimme sitten kihloihin viime viikonloppuna. Jotkut olivat puolestamme iloisia, toiset eivät.
Kaikkee te vanhat ukkelit hourailette :D. Se nuori nainen siinä sun sängyn vierellä on sun omahoitaja, ei sun tyttis. Ja se muoviranneke ei oo kihlasormus, siinä on sun nimi ja sotu, jos satut karkaan dementiaosastolta. Syöpä nyt vellis kiltisti äläkä yritä kähmiä hoitajaa.
Hassua miten kateellisia toiset ovat. Itselläni kävi vähän samalla tavalla, tosin meillä kaveruus muuttui ystävyydeksi ja lopulta suhteeksi. Hän 29 ja minä 55. En viitsi vastausten tason vuoksi tästä sen enempää, mutta onnea vaan teille kahdelle. Ainakin meillä menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten kateellisia toiset ovat. Itselläni kävi vähän samalla tavalla, tosin meillä kaveruus muuttui ystävyydeksi ja lopulta suhteeksi. Hän 29 ja minä 55. En viitsi vastausten tason vuoksi tästä sen enempää, mutta onnea vaan teille kahdelle. Ainakin meillä menee hyvin.
Mikähän minä olen saarnaamaan. Toivon että olette tosissanne AP mukaanlukien, jos mietitään ikäeroja, se voi olla nyt ok. Miettikääpä 10-15 vuoden päähän onko se vielä silloin hauskaa ja hurmosta. Mutta jokainenhan valitsee tiensä, toivon teille kummallekkin kaikkea hyvääM50+.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän minä olen saarnaamaan. Toivon että olette tosissanne AP mukaanlukien, jos mietitään ikäeroja, se voi olla nyt ok. Miettikääpä 10-15 vuoden päähän onko se vielä silloin hauskaa ja hurmosta. Mutta jokainenhan valitsee tiensä, toivon teille kummallekkin kaikkea hyvääM50+.
Voi olla, että sitä ennen jään auton alle. Tai hän. Voi olla, että kaikki menee pieleen muutenkin, kuten suhteissa joskus tapahtuu. Jne. Ajattelemalla negatiivisesti ihminen menettää paljon, kuten hänen ymppristönsäkin.
ps, ap on kuvitteellinen henkilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että sitä ennen jään auton alle. Tai hän. Voi olla, että kaikki menee pieleen muutenkin, kuten suhteissa joskus tapahtuu. Jne. Ajattelemalla negatiivisesti ihminen menettää paljon, kuten hänen ymppristönsäkin.
ps, ap on kuvitteellinen henkilö
Olen ehkä vanhanaikainen mies, mutta jokainen tekee niinkuin hyvältä tuntuu. Olen sitämieltä jos on avoliitossa tai naimisissa, niin ei pitäisi vieraissa juoksennella, pysyy sitten sinkkuna ja panee/antaa sellaiselle mikä vaikuttaisi hyvältä panemaan. Eipähän tule mieleen voi hitsi tulihan petettyä ja tuollaisen kanssa. Minä ainakin panisin kaikkia naisia jotka ilmottaisivat vaikka eleillään että nyt panettaa annatko, varmasti antaisin ja kovaa niin tietäisi saaneensa.
Joo joo ihan varmana. Hohhoijaa, milloin sä ap lopetat näiden mielikuvitustarinoiden tänne kirjoittelemisen?
Kuullostaa mielestäni ihan fiksulta suhteelta.