Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskin vahingossa nuoren naisen

Vierailija
22.11.2016 |

Olen 43 ja vahingossa tarttui matkaan 25 v nainen. Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa mielestäni ihan fiksulta suhteelta.

Vierailija
22/40 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43 ja vahingossa tarttui matkaan 25 v nainen. Mitä pitäisi tehdä?

Entä sitten?

Naisen ikä 25v on Nainen eikä liian nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v nuori? Jos huumausaineeton niin hänen ihonsa on ihan OK vielä. Suosittelen menemään vielä nuorempiin, et mene ikinä enää takas

Vierailija
24/40 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei 25-vuotias enään mikään nuori. 20-vuotias voisi jo nuoreksi sanoa.

Vierailija
25/40 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö pitäs tehdä? No herätä todellisuuteen sieltä kuvitelmistasi. Vihdoinkin. Alat olla jo niin vanha, että sun on vaikeaa löytää ketään.

Vierailija
26/40 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen tuuri,jos vahingossa. Minkä ikäiseksi muuten häntä luulit?

Vierailija
27/40 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ikäeroa pidetään niin suurena asiana? Pääasia on että molemmat nauttivat toistensa seurasta. Oli sitten kummin päin tahansa. Joskus toinen vaikuttaa ikäistään nuoremmalta ja toinen vanhemmalta ja ikäero kummasti 'kapenee'. Aikuisia ihmisiä molemmat ja teette niin kuin haluatte.

Vierailija
28/40 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervo!

Ja jos olis vanhempi nainen ja nuorempi mies niin olis ihan ok?

Vierailija
29/40 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla uuniin ennen dementiaa.

Vierailija
30/40 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen tuuri,jos vahingossa. Minkä ikäiseksi muuten häntä luulit?

Ihan ikäisekeen luulin. Minulla ei kuitenkaan ollut hakusessa noin nuori nainen. Vahingolla viittasin lähinnä siihen että olin työmatkalla, enkä yrittänyt iskeä häntä. Homma nyt vaan meni näin.

Onneksi.

Vierailija
31/40 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää fantasia on jo niin kuultu. Mikset keksis jotain uutta vaihteeks?

Vierailija
32/40 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju vielä löytyi. Sen verran päivitän tilannetta että menimme sitten kihloihin viime viikonloppuna. Jotkut olivat puolestamme iloisia, toiset eivät.

Vierailija
33/40 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää jo!

Vierailija
34/40 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee te vanhat ukkelit hourailette :D. Se nuori nainen siinä sun sängyn vierellä on sun omahoitaja, ei sun tyttis. Ja se muoviranneke ei oo kihlasormus, siinä on sun nimi ja sotu, jos satut karkaan dementiaosastolta. Syöpä nyt vellis kiltisti äläkä yritä kähmiä hoitajaa.

Vierailija
35/40 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua miten kateellisia toiset ovat. Itselläni kävi vähän samalla tavalla, tosin meillä kaveruus muuttui ystävyydeksi ja lopulta suhteeksi. Hän 29 ja minä 55. En viitsi vastausten tason vuoksi tästä sen enempää, mutta onnea vaan teille kahdelle. Ainakin meillä menee hyvin.

Vierailija
36/40 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten kateellisia toiset ovat. Itselläni kävi vähän samalla tavalla, tosin meillä kaveruus muuttui ystävyydeksi ja lopulta suhteeksi. Hän 29 ja minä 55. En viitsi vastausten tason vuoksi tästä sen enempää, mutta onnea vaan teille kahdelle. Ainakin meillä menee hyvin.

Mikähän minä olen saarnaamaan. Toivon että olette tosissanne AP mukaanlukien, jos mietitään ikäeroja, se voi olla nyt ok. Miettikääpä 10-15 vuoden päähän onko se vielä silloin hauskaa ja hurmosta. Mutta jokainenhan valitsee tiensä, toivon teille kummallekkin kaikkea hyvääM50+.

Vierailija
37/40 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin tunnistaa sinut ap. Olet siis töissä Nordeassa, vai?

Vierailija
38/40 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän minä olen saarnaamaan. Toivon että olette tosissanne AP mukaanlukien, jos mietitään ikäeroja, se voi olla nyt ok. Miettikääpä 10-15 vuoden päähän onko se vielä silloin hauskaa ja hurmosta. Mutta jokainenhan valitsee tiensä, toivon teille kummallekkin kaikkea hyvääM50+.

Voi olla, että sitä ennen jään auton alle. Tai hän. Voi olla, että kaikki menee pieleen muutenkin, kuten suhteissa joskus tapahtuu. Jne. Ajattelemalla negatiivisesti ihminen menettää paljon, kuten hänen ymppristönsäkin.

ps, ap on kuvitteellinen henkilö

Vierailija
39/40 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että sitä ennen jään auton alle. Tai hän. Voi olla, että kaikki menee pieleen muutenkin, kuten suhteissa joskus tapahtuu. Jne. Ajattelemalla negatiivisesti ihminen menettää paljon, kuten hänen ymppristönsäkin.

ps, ap on kuvitteellinen henkilö

Olen ehkä vanhanaikainen mies, mutta jokainen tekee niinkuin hyvältä tuntuu. Olen sitämieltä jos on avoliitossa tai naimisissa, niin ei pitäisi vieraissa juoksennella, pysyy sitten sinkkuna ja panee/antaa sellaiselle mikä vaikuttaisi hyvältä panemaan. Eipähän tule mieleen voi hitsi tulihan petettyä ja tuollaisen kanssa. Minä ainakin panisin kaikkia naisia jotka ilmottaisivat vaikka eleillään että nyt panettaa annatko, varmasti antaisin ja kovaa niin tietäisi saaneensa.

Vierailija
40/40 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo ihan varmana. Hohhoijaa, milloin sä ap lopetat näiden mielikuvitustarinoiden tänne kirjoittelemisen?