Mitä kotiäiti voi tehdä omalla ajalla?
En ole ottanut itselleni aikaa kertaakaan lapsen synnyttyä ja tästä on pian kolme vuotta. Mies käy harvoin missään yön yli tai viihteellä, mutta salilla 3 kertaa viikossa ja lenkillä kaksi kertaa viikossa.
Jostain syystä tunnen, että hänen vähäiset omat ajat estävät minua lähtemästä. Aina odotan, että hän menisi vaikka vaeltamaan viikoksi, että kehtaisin olla yhden yön pois.
Mies ei estä minua harrastamasta tai menemästä hotelliin. Tänäänkin hän oikein vaati, että lähtisin, ja olisin kyllä todella sen tarpeessa.
Asiaa pohdittuani tajusin asian ytimen. Minulla ei ole ketään kenen kanssa mennä. Ei minulla ole tyttökavereita, joiden kanssa lähtisin ja perheen kanssa nysvätään niin usein, ettei tarvita varsinaisesti miehenkään kanssa yhteistäaikaa. Ei sillä, että hoitajiakaan yön yli olisi.
Haluaisin lähteä, mutta en tiedä minne ja mitä tekisin. Lähimmät hotellitkin ovat lähes 200 euroa yöltä, enkä tahtoisi vanhempieni luokse, koska siellä on aina koko suku aamusta iltaan. Kotona en halua yksin olla ja ajaa miestä ja lasta anoppilaan.
Mene jonnekin kylpylään hemmotteluhoitoihin. Tai ihan vaan hierontaan ja kasvohoitoon.