Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on mielestäsi turhinta mihin ihmiset käyttävät rahaa?

Vierailija
22.11.2016 |

?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luksusautot. Autolla mennään vain paikasta A paikkaan B. Ei siinä tarvitse silloin olla mikään Ferrari.

Auto ei ole kaikille vain A:sta B:hen pääsyä varten. Kyllä minä saan joka päivä nautintoa siitä kun katselen miten hienolta bmw:ni näyttää ja tunnen miten sen 272 hevosvoimaa minua liikuttaa. Kiva istua nahkapenkeillä ja kuunnella musiikkia hyvällä äänentoistolla.

Juuri tätä ihmettelen.

Miten voit saada nautintoa siitä, että sinua liikuttavat paikasta A paikkaan B ne kaikki 272 hevosvoimaa - jos joudut ajamaan kaupungissa 40 km/h, maantieliikenteessä korkeintaan satasta? Jos ajat sellaista vauhtia kuin kärrysi mahdollistaa, nautitko myös ylinopeussakkojen maksusta? Tuntuuko se 80 km/h p*rseessä niin paljon paremmalta, jos hevosvoimia on enemmän?

Ymmärrän auton käytössä lähinnä sen, että joutuu hankkimaan esimerkiksi isomman auton, jos on iso perhe tai pakettiauton, jos roudaa usein tavaraa.

Silloin auton ominaisuudet saattavat tuoda iloa ja nautintoa, kun saa vaikkapa kerralla tuotua isomman määrän remppatarvikkeita työmaalle vähemmällä vaivalla.

Mutta en juurikaan ymmärrä tuota ominaisuuksilla hifistelyä, kaikkein vähiten autoissa, jotka ovat käyttötavaroista niitä kalleimpia.

Vierailija
62/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua niitä proteiinijuomajauheita vai mitä ne on? Kyllä sen oikeaa ruokaa olla pitää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että niin moni on maininnut matkailut. Itse matkailen paljon ja käytän kaiken ylimääräisen säästöjen lisäksi matkailuun. Koskaan en ole katunut euroakaan, jonka olen matkailuun sijoittanut. 

Vierailija
64/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakakka

Vierailija
65/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superfoodit ja luontaistuotteet

Vierailija
66/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikit ja hajuvedet. Merkkikäsilaukut. Ylipäätään kaikki vaatteet, jotka on yli todellisen tarpeen. 

Olis mielenkiintosta nähdä kuka tällästä kirjottaa :D joku 50-v elähtänyt täti vai todellinen hippi ja luonnonlapsi kallion roskiksilta dyykkaamasta? En ymmärrä miten joku voi pitää turhana esimerkiksi itsensä piristämistä uudella kauniilla ja käyttöön tulevalla vaatteella.

Vierailija
67/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parturi, jos on mies.

Parturi, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
68/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luksusautot. Autolla mennään vain paikasta A paikkaan B. Ei siinä tarvitse silloin olla mikään Ferrari.

Auto ei ole kaikille vain A:sta B:hen pääsyä varten. Kyllä minä saan joka päivä nautintoa siitä kun katselen miten hienolta bmw:ni näyttää ja tunnen miten sen 272 hevosvoimaa minua liikuttaa. Kiva istua nahkapenkeillä ja kuunnella musiikkia hyvällä äänentoistolla.

😂

Vierailija
69/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfiekepit ja kosmetologian puolella arschlochin valkaisu...

Vierailija
70/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ajatellut, että junien ja lentokoneiden paremmat luokat on tuhlausta, mutta toisaalta jos ylimääräistä rahaa on, niin kai sitä on väkisinkin tuhlattava myös turhaan.

Joskus sitä rahaa vain on niin paljon, ettei sitä kaikkea pysty käyttämään vain tärkeisiin asioihin (paitsi jos käyttää rahaa muiden hyväksi).

Thaimaan yölennolla olin erittäin onnellinen, että penkin sai paremmassa luokassa muunnettu sängyksi. Lento oli 12 tuntia myöhässä ja lähti vasta kuudelta aamulla, kyllähän sen olisi kestänyt tavallisessa luokassa tottakai (olen lentänyt useamman pitkän lennon, joista tuo kerta ainoastaan paremmassa luokassa), mutta voin kyllä sanoa, että jatkossa olen valmis maksamaan omasta tvstä ja sängystä, jos aion matkustaa kauas :D Kaikki on suhteellista ja joskus on kiva pistää hieman enemmän rahaa likoon varsinkin, kun kyseessä oli lomamatka :)

Lennän mannertenvälisiä lentoja kahden tai kolmen viikon välein. Terveys menee varmasti jos tällä määrällä lentoja käpristelee takapenkillä.

Vierailija
71/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän tekoripsiä, tosin ripsinauhaa, otan ne joka kerta pois, eikä muuten ole kalliita kun kiinasta tilaa. Käytän myös paljon rahaa kosmetiikkaan. Meikkaaminen tuo minulle iloa. Ostan myös paljon vaatteita, mutta suurimman osan kylläkin kirppareilta. Tupakoin myös, ja tiedän, tyhmää. Aijon lopettaa, mutta se on vaan niin helvetin vaikeeta. Noh tyhmästä päästä kärsii koko keho. Myös alkoholia käytän silloin tällöin, ja varmasti useammin kun av-mammat, mutta puolustuksekseni voin sanoa että olen vielä nuori, ja baarien viehätys on vielä voimassa, tuskin tosin enään kauaa. Mutta joo, tupakka on ehkä tyhmin asia mihin voi rahaa käyttää. Anteeksi tälläinen vuodatus, on vain hauskaa lukea kun meikkaaminen ja itseensä panostaminen on niin tuomittavaa :D

Vierailija
72/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen käyttää minun rahojani väärin.

Kaikki saa puolestani käyttää omia rahojaan kuten haluavat.

Vierailija
73/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken-reput

Vierailija
74/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten, etenkin vauvojen merkkivaatteet. Se Lindexin body on ihan yhtä hyvä ku mini rodini.

T. Itsekin sortunut usein.

Vierailija
75/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huone johon ostetaan keräilytavaraa.

Vierailija
76/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ajatellut, että junien ja lentokoneiden paremmat luokat on tuhlausta, mutta toisaalta jos ylimääräistä rahaa on, niin kai sitä on väkisinkin tuhlattava myös turhaan.

Joskus sitä rahaa vain on niin paljon, ettei sitä kaikkea pysty käyttämään vain tärkeisiin asioihin (paitsi jos käyttää rahaa muiden hyväksi).

Minä olen ajatellut joskus samaa VR:n extraluokasta (eli siitä paremmasta luokasta), kunnes jouduin joskus pakon edessä matkustamaan siellä, koska koko muu juna oli täynnä. Lisähintaa lipulle tuli muistaakseni vähän reilu 10 euroa. Join matkan aikana pari kuppia kahvia (ravintolavaunussa á 2,50e)  ja join vettä. Jotain keksejäkin olisi kuulunut hintaan. Lisäksi istuin leveämmällä yksittäispaikalla junassa, jonka jokainen muu vaunu oli tupaten täynnä ahdistuneita ja hikoilevia ihmisiä. Eli vaikka harmitti maksaa lipusta "turhaan" ylimääräistä, ei lisähinta loppujen lopuksi tuntunut ollenkaan ylimääräiseltä vaan koin saaneeni sille ihan ok vastineen.

Vierailija
77/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset

Vierailija
78/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaraan, Asioihin, Ruokaan, jota he eivät tarvi!

Vierailija
79/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka.

Poltan itsekin, ihmeellinen on ihmisluonto.

Vierailija
80/81 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellaiset valmiiksi rumat ja laaduttomat kiinavaatteet, joita ostetaan sadoilla euroilla vuodessa. Miksei voi säästää niitä ropoja ja näyttää tyylikkäältä hyvälaatuisissa vaatteissa. Sen ymmärrän että aina ei voi säästää jos vaikka tarvitsee heti jonkun tavaran x mutta sellainen harrastusshoppailu..