Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäni ei tajua miksen pääse samanlaisiin tuloksiin, kuin jotkut hollyvood tähdet.

Vierailija
22.11.2016 |

Olisko syynä, ettei mulla ole varaa 100 tuhannen euron personal traineihin/ per vuosi. + muut hoidot. Eikä ole ole painetta esiintyä punaisella matolla, vaan ihan lähimarketis.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko selität tuon miehelle minkä sanoit aloituksessa, tai heität sen ukon pihalle niin loppuu se vikinä.

Vierailija
2/36 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä miksei se näytä Channing Tatumilta Magic Mikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
4/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millaisiin tuloksiin miehesi on päässyt? Puhtain keinoin ja samalla palkkatyössä, joka lohkaisee viikosta sen 40 h + matkat. 

Vierailija
5/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kuntoproggis sinulla on käynnissä ja mitkä ovat omat tavoitteesi? 

Vierailija
6/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan sitten olet treenannut? Salillani käy vaikka kuinka hollywood-vartaloisia naisia. Sen saa ihan normaalilla tavoitteellisella treenillä parissa vuodessa.

Vierailija
7/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies on itse filmitähden näköinen?

Vierailija
8/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan sitten olet treenannut? Salillani käy vaikka kuinka hollywood-vartaloisia naisia. Sen saa ihan normaalilla tavoitteellisella treenillä parissa vuodessa.

Ei ainakaan minun persjalkaisesta kropasta mitään hollywood-kelpoista taiota millään treenillä. Tietysti jos kriteerinä on vain rasvattomuus tai lihaksikkuus tms. ilman mitään muotovaatimuksia säärille, raajojen pituudelle, hoikalle vyötärölle ja naisellisille lanteille tms.

Vierailija
9/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä hyvään biksukuntoon voi päästä ilman mitään personal trainereitakin :D tietty ikä ja lähtökuosi vaikuttavat lopputulokseen mutta hyvällä itsekurilla ja treenimotivaatiolla pääsee kyllä pitkälle. Hollywood tahdillä on tietty varaa kaikenmaailman leikkauksiin ja photoshop pelaa että niihin nyt ehkä ei kannata ketään tavallista kaduntallaajaa tietenkään verrata.

Vierailija
10/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kroppaani suht tyytyväinen. 173/61. Miehen mielestä vartalo ei ole muokkaantunut oikeista kohdista, vaikka olen käynyt kuntosalilla 3 vuotta, ja harrastanut lenkkeilyä 6 vuotta. Olen saanut kuulla ilkeitä kommentteja, että käyn vain munkilla, en puntilla.

Mies ei harrasta liikuntaa, koska on omasta mielestään kunnossa. Ja kuulemma miehellä einiinvälä vaikka vähä vatsaa onkin.

Ap.

Vierailija
11/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kroppaani suht tyytyväinen. 173/61. Miehen mielestä vartalo ei ole muokkaantunut oikeista kohdista, vaikka olen käynyt kuntosalilla 3 vuotta, ja harrastanut lenkkeilyä 6 vuotta. Olen saanut kuulla ilkeitä kommentteja, että käyn vain munkilla, en puntilla.

Mies ei harrasta liikuntaa, koska on omasta mielestään kunnossa. Ja kuulemma miehellä einiinvälä vaikka vähä vatsaa onkin.

Ap.

Sinä olet vain nainen, joku nainen. Et ole yksilö hänelle. Hän haluaisi sinusta paremmin toiveitaan vastaavan naisen. Vaikka muuttuisit hänen toiveitaan vastaavaksi, et muutu yksilöksi. Muuttuisit vain paremmaksi yleisnaiseksi. 

Vierailija
12/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

MIKSI olet tuossa suhteessa? Törkeää käytöstä mieheltä.

Vierailija
13/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä miksei se näytä Channing Tatumilta Magic Mikessa.

Tehdäänkö, rakas vaimoni, sopimus? Minä lähden rakentamaan Tatumin tyylisen kropan itselleni, sinä Anna Nyströmin kaltaisen kropan itsellesi?

Vierailija
14/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sovinistipossu.  Herää nainen.....

Vierailija
15/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Personal traineria ei kukaan tarvitse. Pois lukien esim. vammaiset joiden saattaa olla vaikea oppia jotain liikeratoja tai koordinaatiokyky on niin heikko luonnostaan.

Oliko Arnoldilla PT 60-luvulla? Oliko Ronnie Colemanilla? Oliko Bullilla?

Vierailija
16/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tomppeli mutta vielä suurempi tomppeli on ap kun edes korvaansa lotkauttaa miehen vinkumiselle. Näytä ap sille ukolle missä on ovi jos ei kelpaa ja mieti nyt tarkasti kelpaako mies sinulle...

Vierailija
17/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Personal traineria ei kukaan tarvitse. Pois lukien esim. vammaiset joiden saattaa olla vaikea oppia jotain liikeratoja tai koordinaatiokyky on niin heikko luonnostaan.

Oliko Arnoldilla PT 60-luvulla? Oliko Ronnie Colemanilla? Oliko Bullilla?

Näyttääkö keskimääräinen mies Arskalta? Halusiko Arska itse rakentaa itsestään sen, mitä hän on ja ajoiko häntä oma kunnianhimo vai vaimon patistus tai kaino pyyntö suurempien lihasten perään?

Vierailija
18/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen syy useimmilla on paskat geenit.

Ei tavallinen persejalka juokse 100m alle 10 sekunnissa vaikka tekisi mitä. Ne kaverit siellä olympialaisissa on geneettistä eliittiä.

Sama se pätee naisten kauneuteen huipputasolla. Ei ole kaikkien saavutettavissa.

Vierailija
19/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin suoraan miehelle että työnnä se munkki hanuriis jos ei turha vittuilu lopu ja sitten avaisin ulko-oven ja sanoisin hyvästi.

Vierailija
20/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Tuohan on aika törkeetä jos toiselta vaatii muttei itse panosta.

Mutta silti, aika moni tosiaan käy salilla, ilman että se näkyy muodoissa. Eihän se täysin hukkaan heitettyä varmaan ole, mutta ei siitä myöskään oteta kunnon hyöty irti, jos ei kunnon tulosta tule. Ei riitä että "tekee", pitää tehdä oikein ja kunnolla. Ja syödä oikein. Miehesi on tuplastandardia käyttävä sika, mutta hänen kritiikkinsä voi silti olla validi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän