Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huomaa vanhemman naisen kiinnostuksen?

Vierailija
22.11.2016 |

Onko kiinnostuksen näyttäminen yhtä läpinäkyvää kun nuoremmilla?
Olen päivittäin tekemisissä erään naisen kanssa, yllätän hänet monesti päivässä vilkuilemasta minua, pyrkii saamaan edes pientä kosketusta aina kun mahdollista, katsoo silmiin ja hymyilee.
Jos jäämme kahden, ilmapiiri muuttuu hetkessä jännittyneen sähköiseksi.
Kun hän puhuu minulle, hänestä huomaa heti jonkun lievän ujouden ja epävarmuuden mitä hänellä ei muitten kanssa ole.
Ikäeroa on huomattavasti. Molemmat olemme naisia.
En edes tiedä haluanko oikeasti tietää kertooko nuo merkit mitään, tämä äkillinen vanhemman naisen "ihailtavana" oleminen on vaan saanut pasmat ihan sekaisin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisella perhettä? Miestä?

Oletko itse kiinnostunut naisista ja ehkä tiedostamattomasti annat hänelle signaaleja?

Tiedän montakin tapausta joissa reilusti vanhempi nainen on kiintynyt, kiinnostunut tai jopa ihastunut nuorempaan naiseen.

Tähän olisi helppo vastata, että kysy häneltä, mutta suosittelisin että tarkkailet tilannetta.

Voi ollakkin, että naisella on jotain tuntemuksia sinua kohtaan, haluaa läheisyyttä tjmv mutta ei sen enempää.

Nauti huomiosta kun sitä on tarjolla. :)

Vierailija
2/2 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisella perhettä? Miestä?

Oletko itse kiinnostunut naisista ja ehkä tiedostamattomasti annat hänelle signaaleja?

Tiedän montakin tapausta joissa reilusti vanhempi nainen on kiintynyt, kiinnostunut tai jopa ihastunut nuorempaan naiseen.

Tähän olisi helppo vastata, että kysy häneltä, mutta suosittelisin että tarkkailet tilannetta.

Voi ollakkin, että naisella on jotain tuntemuksia sinua kohtaan, haluaa läheisyyttä tjmv mutta ei sen enempää.

Nauti huomiosta kun sitä on tarjolla. :)

On mies ja perhe. Lapset ovat tosin pian täysi-ikäisiä.

Olen kiinnostunut myös naisista, mutta en koe että olemuksellani lähettelisin hänelle signaaleja, eikä kukaan kyseisessä paikassa tiedä kiinnostuksestani naisiinkin.

Kiitos vastauksesta, ehkä tilanne joku päivä vielä päivittyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä