Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen käänteinen narsisti
22.11.2016 |
Normaalit narsistit tuhoavat naisen kotioloissa. Minä taas olen naiselle ihana kotona, mutta paska silloin, kun lähdetään porukalla viettämään iltaa. Miten parannun tästä pakottavasta tarpeesta ilkkua naistani porukassa?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Normaalit narsistit tuhoavat naisen kotioloissa. Minä taas olen naiselle ihana kotona, mutta paska silloin, kun lähdetään porukalla viettämään iltaa. Miten parannun tästä pakottavasta tarpeesta ilkkua naistani porukassa?
Mene juttelemaan asiasta jollekin ymmärtäväiselle ihmiselle tai ammattilaiselle. Hyvä kun haluat parantua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Arvostamalla ja kunnioittamalla naistasi.
Alue: Aihe vapaa
Kun kerran haluat parantua, rankka hoito on tämä: pyydä naista vastaamaan rehellisesti, miltä hänestä tuntuu, kun ilkut häntä porukassa. Kysy, tuntuuko hyvältä vai pahalta.
Sitten katso itseäsi henkisesti peiliin ja kysy itseltäsi, mikä saa sinut ilkkumaan? Kysy itseltäsi, onko sinun hyvä vai paha olla kuvaamasi käytöksen jälkeen. Niin, ja liittyykö tähän käytökseen alkoholi, joka laskee oman käytöksen kontrollointia?
Haluatko pysyvän parisuhteen tämän naisen kanssa? Jos haluat, kunnioita aidosti naista kotona ja kylässä. Saat sen takaisin hellyytenä, hyväntuulisuutena, rakkautena.
Hyvä asia on se, että ilmeisesti itsekin ihmettelet käytöstäsi. Vielä pitäisi tosiaan miettiä, miksi näin. Pelkäätkö, että jos porukassa osoitat naisellesi normaalia huomaavaisuutta ja hyvää käytöstä, toisetkin huomaavat hänen persoonansa, ja joku toinen hänet nappaa? Jos käytöksesi on pakonomaista, niin kuin sanoit, käytöksen syyn ymmärtäminen on tärkeää, jotta sitä voisi muuttaa.
Itsetutkiskelu on harvinaista mutta tärkeää.