Kumman suomalaisen henkirikoksen ratkaisisit jos pystyisit?
Kommentit (78)
Bodomin tapahtumat mielestäni paljon mielenkiintoisemmat kuin Ulvilan. Sen tahtoisin ratkaista.
Bodom tietty! Ulvilan surma on "vain yksi muiden joukossa", ei millään tavalla erityinen. Bodomin murhat on traagisempi ja mystisempi kuin se iänikuinen Ulvilan surma.
Ulvilan tapaus itselleni tutumpi, niin paljon tämä on pyörinyt ja häiritsee katsoa haastatteluja, kun näkee suoraan toisen naaman muttei vain pysty millään tulkitsemaan, puhuuko tämä totta vai ei. Haluaisin tietää totuuden, koska tapaus on itseäni enemmän "vaivannut". Tuo toinen tapaus on minulle jotenkin kaukaisempi.
Kummassakaan tapauksessa ei ole mitään epäselvää. Murhaajat laskettiin vapaalle jalalle.
Vierailija kirjoitti:
Kummassakaan tapauksessa ei ole mitään epäselvää. Murhaajat laskettiin vapaalle jalalle.
-Olen syytön ja sillä sipuli. t. Nisse
Auer on syytön. Se on erittäin korkealtakin olevien mielipide .se tiedetään. Tämä on miltaaritason Natotushomma. Vai luuletteko ettei esim Palestiinassa ole jo monta väärin syytettyä tai ettei Euroopassa katoile 10 000 lasta putkeen ja ettei huume ja ihmiskauppa rahoita Natoa.
Ahtisaari valittiin -94 maalisk
EStonia upposi -94
LAhti ja Puputti opiskeluaikainen yhteys v -94, ja se oli jotain niin merkittävää vielä sitten 2006 että mafiamaisessa etukäteislapussakin yhteus mainittiin.
Raksun raksun spekua tästä pukkaa!
Bodom on tosi mystinen ja haluisin myös sen tekijän mielellään selvittää, mutta äänestin Ulvilan surmaa, koska sen tekijä on mitä todennäköisimmin hengissä ja hänet pitää saada telkien taakse. Joko Anneli tai sitten joku tuntematon, mutta joka tapauksessa murhaaja on vapaalla jalalla keskuudessamme.
Mikä siinä Ulvilan surmassa kiinnostaa?
Molemmat olen jo ratkaissut: sionistivetoinen militaariveto Nato Mossad / IDF naval MI6 . Eivätkä ole ainoat teot.
- 94 vuosi käänsi kurssia
Bodom, ehdottomasti! Vaikka periaatteessa rikos on jo ratkennut, kioskin pitäjän tunnustaessa, että hän sen teki.
Ulvilan surma, olisi mahtavaa saada Auer vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat olen jo ratkaissut: sionistivetoinen militaariveto Nato Mossad / IDF naval MI6 . Eivätkä ole ainoat teot.
- 94 vuosi käänsi kurssia
Huomasiko kukaan sitä karmeliittaluostaria Bodomilla?
Sionistiplotti pisti ristin telttapaikalle pitkään. Kun joku kuoli samoissa merkeissä radalla tms siihen ilmestyi risti.
Assmanille maksoi firma palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ulvila. Haluan tietää, onko Anneli Auer syyllinen vai ei.
Syytön Anneli on , pitäisi tämän jo kaikkien tietää ja se on myös näin oikeudessa todettu + vahingonkorvaus maksettu. Piste.
Uskokaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Bodom, ehdottomasti! Vaikka periaatteessa rikos on jo ratkennut, kioskin pitäjän tunnustaessa, että hän sen teki.
Niitä "tunnustajia" ja tunnustajia oli vaikka kuinka monta, sitten niitä joita epäiltiin mutta eivät ainakaan tunnustaneet. Ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 94 vuosi käänsi kurssiaHuomasiko kukaan sitä karmeliittaluostaria Bodomilla?
Sionistiplotti pisti ristin telttapaikalle pitkään. Kun joku kuoli samoissa merkeissä radalla tms siihen ilmestyi risti.
Assmanille maksoi firma palkkaa.
Kuvioon kuului merimies toisen tytön treffinä.
Tässä hyvä video Bodominjärven mahdollisista murhaajista, jos kiinnostaa!
Ulvila. Haluan tietää, onko Anneli Auer syyllinen vai ei.