Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniina kolmekymppisenä saa jatkuvasti tylyä kohtelua muilta naisilta

Vierailija
22.11.2016 |

Kaupan kassat ovat ystävällisiä muille asiakkaille, jotka koostuvat miehistä, vanhuksista tai tavallisen näköisistä naisista. Mutta kun minä olen vuorossa, on kohtelu ihan toisenlaista. Hyvä kun saavat sanottua edes loppusummaa ostoksilleni.

Metrossa vastapäätä minua usein tuijottaa nainen hapan ilme naamallaan, sitä pistävää katsetta voisi kuvailla lauseella "jos katse voisi tappaa..."

Mitä he ajattelevat hyötyvänsä tuollaisesta? Kuvittelevatko kaunistuvansa? Minä näkisin tuollaisen käytöksen tekevän heistä kaikkea muuta kuin kauniimpia.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut vastaavaa. Nuoremmat naiset ovat saattaneet ihan ystävällisesti tulla sanomaan, että sulla on tosi kauniit kasvonpiirteet. Vanhempien naisten kanssa olen hyvässä hengessä rupatellut vaikka siellä metrossa. Jotkut ihmiset on tympeitä, mutta en ole koskaan ajatellut sen johtuvan ulkonäöstäni.

Vierailija
2/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Olisiko omassa asenteessasi jotain vikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olisiko omassa asenteessasi jotain vikaa?

Sinäkö kaunis kolmekymppinen nainen? :D ohis

Vierailija
4/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa asenteessasi voi olla vikaa tai näytätkö siltä jo valmiiksi, etteivät halua jutella sinulle normaalisti? ts. resting bitchface tai muu känkkäränkkäilme.

Ei minulla ole koskaan ollut vastaavia ongelmia.

Vierailija
5/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko tätä stooria minäkään. Itsehän olen raatoruma vanha ämmä, mutta tunnen useita kauniita kolmikymppisiä naisia läheisesti, eikä kukaan ole puhunut moisesta ongelmasta ikinä. Ehkä ap tulkitsee tilanteita väärin. Tai sitten hän on joku ihan muu kuin väittää olevansa.

Vierailija
6/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti näytät vaan kusipäältä niinkuin minäkin.

Olen ikäni kärsinyt siitä, että ihmisten ensivaikutelma musta on se, että oon kauhea bitch.

Moni on tutustuttuaan sanonutkin, että hei, sähän ootkin kiva! :D Minkäs teet. Se on vaan mun perusilme, olemus, en tiedä. Tällaiset vibat musta vaan saa.

Tätäkin "lahjaa" voi oppia jalostamaan ja hyödyntämään, joten ota force käyttöösi.

Vierailija
7/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cercei Lannister kirjoitti:

Olen ikäni kärsinyt siitä, että ihmisten ensivaikutelma musta on se, että oon kauhea bitch.

Moni on tutustuttuaan sanonutkin, että hei, sähän ootkin kiva! :D Minkäs teet. Se on vaan mun perusilme, olemus, en tiedä. Tällaiset vibat musta vaan saa.

Tätäkin "lahjaa" voi oppia jalostamaan ja hyödyntämään, joten ota force käyttöösi.

Ei johdu siitä että näyttäisin kusipäältä. Olen kuulemma kiltin ja ystävällisen näköinen. Ehkä sitten olen helppo kohde kiusaajille, kun olen sekä kaunis että kiltti. Minulla ei myöskään ole kuvia itsestäni missään. Facebookissakaan en ole ollut koskaan ennen, mutta alettuani seurustella halusi poikaystäväni minut sinne. Profiili tehtiin mutta laitoin sen yksityiseksi että ainoastaan poikaystäväni pystyy sen näkemään. Edes poikaystävääni varten en itsestäni kuvia ota. Facebook-profiilissani ei siis ole kuvia minusta. Olen kaikkea muuta kuin huomionhakuinen.

Haluan olla ja olen aina ystävällinen asiakaspalvelijoille. Metrossakaan en koskaan tuijottele ihmisiä, olivatpa minkä näköisiä tahansa. Jostain syystä monet tuntuvat ajttelevan, että minua saa tuijottaa ilkeästi.

Ap

Vierailija
8/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Tälläkin palstalla nähnyt kuinka paljon vihaa nätit naiset herättävät muissa naisissa. Se on yleisempää kuin naiset uskaltavat itse myöntääkään.

Vierailija
9/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on totta, nimenomaan kaunis ja kiltti herättää tuota raivoa noissa naisissa sillä he ovat röyhkeyteen varustautuneita ja tajuavat turmeltuneisuutensa kun näkevät suloisen kauniin hyviksen. turmeltuneisuutensa tajuttuaan he räjähtävät mitätöivät ja yrittävät turmella sinutkin . Seläntakana nauretaan " hyvyydelleen"

Vierailija
10/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana pitkä kaunottaren ura, nyt olen jo reilusti 40+, mutta edelleen kaunis ikäisekseni. Olen myös kiltti. Ihan normaalia kohtelua olen saanut aina ja saan edelleen. Ja normaalin ystävällisesti itsekin kohtelen muita. Nätit naiset eivät herätä kyllä mitään vihaa, hädintuskin huomaan muut ihmiset, sen verran ajatuksissani tuppaan olemaan. Jos jotakuta joskus moitin, niin se johtuu hänen teoistaan, ei ulkonäöstä.

Vierailija
11/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Uskallan sanoa olevani kaunis nainen, enkä ikinä ole kokenut moista. Sen olen huomannut että jotkut naiset ovat seurassani hieman vaivaantuneita, mutta vihamielistä kohtelua enkä katseita ole koskaan kokenut. Olen hieman ujo, eikä ulkonäköasiat ole itselleni tärkeitä. Ihminen on sen näköinen kuin on. Jokainen on arvokas omana itsenään.

Vierailija
12/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä eatkaiseekin se hyviksen ja kauneuden yhdistelmä , teissä jotka olette vain kauniita ei tuota factiria ole. Ilkeille kauniille taas ei kettuilla niin helposti eikä tavallisen syntisillevaan kauniille JA HYVIKSILLE.

Se räjähdys tulee siitä oman saastan tajuamisesta sekunnissa! Olen nähnyt tämän. Tällainen nainen on hirveä uhka naisille sillä se viattomuus vie miehet!

Vierailija
13/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Uskallan sanoa olevani kaunis nainen, enkä ikinä ole kokenut moista. Sen olen huomannut että jotkut naiset ovat seurassani hieman vaivaantuneita, mutta vihamielistä kohtelua enkä katseita ole koskaan kokenut. Olen hieman ujo, eikä ulkonäköasiat ole itselleni tärkeitä. Ihminen on sen näköinen kuin on. Jokainen on arvokas omana itsenään.

Jep. Sinä olet hyvä ihminen ja minä paha ihminen. Siksi minä ansaitsen ilkeän kohtelun ja sen lisäksi vielä vähättelyä, kun avaudun kokemuksistani.

Ap

Vierailija
14/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä eatkaiseekin se hyviksen ja kauneuden yhdistelmä , teissä jotka olette vain kauniita ei tuota factiria ole. Ilkeille kauniille taas ei kettuilla niin helposti eikä tavallisen syntisillevaan kauniille JA HYVIKSILLE.

Se räjähdys tulee siitä oman saastan tajuamisesta sekunnissa! Olen nähnyt tämän. Tällainen nainen on hirveä uhka naisille sillä se viattomuus vie miehet!

No nyt ollaan aika vahvasti Disney-osastolla. Juu kyllä varmasti on naisia jotka on kateellisia kauniille naisille mutta että jotkut olis semmosia justiin Disney-prinsessoja että ne vaan sipsuttaa paikalle ja kaikki saa heti jonkun uskomattoman tunnekokemuksen kun hän on vaan niin kaunis ja hyvä :D

Vierailija
15/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tuollaista huomannut. Enemmänkin ap toivoo saavansa tuollaista kohtelua ja huomaa vain ne, jotka häntä noin kohtelevat. Hän ignooraa täysin sen faktan, että osa ihmisistä on happamia kaikille. Kaupassa nyt herranjestas käy vaikka ketä, kassoille olet vain yksi asiakas muiden joukossa. Se johtuu sun happamasta ilmeestäsi, ei kauneudestasi. Itselläkin tulee oltua varautunut happamien ihmisten kanssa, sekä kauniiden että rumien, mutta normaali-ilmeisten ihmisten kanssa käyttäydyn samalla tavalla, kaunis tai ei. Happaman näköinen ihminen kun saattaa räjähtää helposti, asiakaspalvelussa opittua. 

Vierailija
16/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi oo pk-seudulla kovinkaan yleistä joten tuli mieleen asutko jossakin pienessä kaupungissa?syrjäkylillä kyllä on kamalaa kyyläämistä eikä saisi olla edes huolitellun näköinen :/

Vierailija
17/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt ollaan aika vahvasti Disney-osastolla. Juu kyllä varmasti on naisia jotka on kateellisia kauniille naisille mutta että jotkut olis semmosia justiin Disney-prinsessoja että ne vaan sipsuttaa paikalle ja kaikki saa heti jonkun uskomattoman tunnekokemuksen kun hän on vaan niin kaunis ja hyvä :D

Minä en saa kaikkia miehiä, mutta sain sen miehen, jota olin jo pitkään katsellut sillä silmällä. Enkä minä sipsuttele paikalle korkokengissä, käytän aina lenkkareita ja talvusin tasapohjaisia eskimokenkiä. En halua herättää huomiota, mutta valitettavasti saan sitä kuitenkin. En koskaan ole myöskään ollut kiinnostunut varatuista miehistä. Toivon naisille aina hyvää ja että miehet kohtelisivat heitä kuin prinsessaa eivätkä katselisi vieraisiin pöytiin.

Piti vaan mainita, että en todellakaan ole itsekeskeinen prinsessa, joka toivoisi olevansa kaikkien miesten unelma (enkä sitä olekaan) ja kuvittelisin itseni joksikin taivaanlahjaksi.

Ap

Vierailija
18/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Sinä olet hyvä ihminen ja minä paha ihminen. Siksi minä ansaitsen ilkeän kohtelun ja sen lisäksi vielä vähättelyä, kun avaudun kokemuksistani.

Ap

Tuo vihamielinen vastauksesi paljasti että ongelma on sinun päässäsi. Oletat että naiset suhtautuvat sinuun vihamielisesti joten et tervehdi kassaneitiä niin kuin muut etkä SINÄ katso häntä silmiin jne. Sitten haukut kun SINUA kohdeltiin tylysti. Provonaama.

Vierailija
19/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cercei Lannister kirjoitti:

Ei johdu siitä että näyttäisin kusipäältä. Olen kuulemma kiltin ja ystävällisen näköinen. Ehkä sitten olen helppo kohde kiusaajille, kun olen sekä kaunis että kiltti. Minulla ei myöskään ole kuvia itsestäni missään. Facebookissakaan en ole ollut koskaan ennen, mutta alettuani seurustella halusi poikaystäväni minut sinne. Profiili tehtiin mutta laitoin sen yksityiseksi että ainoastaan poikaystäväni pystyy sen näkemään. Edes poikaystävääni varten en itsestäni kuvia ota. Facebook-profiilissani ei siis ole kuvia minusta. Olen kaikkea muuta kuin huomionhakuinen.

Haluan olla ja olen aina ystävällinen asiakaspalvelijoille. Metrossakaan en koskaan tuijottele ihmisiä, olivatpa minkä näköisiä tahansa. Jostain syystä monet tuntuvat ajttelevan, että minua saa tuijottaa ilkeästi.

Ap

Provvvooo. Facessa ei ole ollu tuota mahdollisuutta enää viiteen vuoteen. 

Vierailija
20/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aallossa on juuri tuota hyviksen viattomuutta ja kauneutta ja lahjaa ja katsokaa reaktioita.

Jos Saara ois bitch tylytystä ei noitten narsististen parista tulisi sillä sellainen ihailee kovia otteita.

Se hyväntahtoisuus yritetään siksi saada näyttämään muka hölmöltä että sen puute tajutaan itsessä. Siitä raivo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän