Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mktä tehdä? alipainoinen mies!!! On 170cm pitkä ja painaa 55 kg!! Miehelle liian vähän!

Vierailija
22.11.2016 |

20 kg lisää niin alkaa olla hyvää.
55 kilonen mies on anorektikko !!
Tuntuu pahalta halatessa!!
Kyllä varmasti 20 kg lisää painoa tekisi ulkonäölle hyvää vaikka olisikin sitten läskiä.
Mies siis 21v.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo 55 kg miehelle kyllä tosi vähän.

Olisi varmasti hyvä saada lisäpainoa.

Vierailija
2/12 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee normaalipainon alarajoille, mutta onhan tuo mieheksi aika laiha. Vähän sama kuin nainen normaalipainon ylärajoilla menee aika lihavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka öljyä kaikkialle niin kyllä alkaa lihota.

Vierailija
4/12 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/12 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti 20 kg lisää painoa tekisi ulkonäölle hyvää vaikka olisikin sitten läskiä.

Mies siis 21v.

Se ruumiinrakenne riippuu suuresti geeneistä.Kaikki eivät saa lihaksia edes treenaamalla eikä edes steroideilla.Minulla on raskas rakenne ja pidin käsittämättömänä miestä 185cm ja 73kg joka sanoi treenanneensa 15 kg lihasta,siis aikaisemmin olisi painanut 58kg.

Vierailija
6/12 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä painona.

Vierailija
7/12 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään hälyyttävän laiha, eikä siten kannata lähteä lihottamaan lihottamisen vuoksi. Toki jos mies itse haluaa painoa lisää, niin voi aloittaa lihasharjoituksen tai muun kuntoilun (jos ei niitä vielä tee) ja syödä lieviä plussakaloreita, jotta saisi lisää lihasmassaa.

Mitään terveydellistä syystä ei painon lisäämiseen lähtökohtaisesti ole jos miehellä on matala rasvaprosentti. Jos ei ole, niin silloin todennäköisesti lihaksisto vaatii hienoista kehitystä. Ylimääräinen painohan ainoastaan rasittaa turhaan niveliä, joten ei sitä ole kovinkaan järkevää hankkia.

Vierailija
8/12 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on 180cm ja 70kg luuta ja nahkaa huoh

Vierailija
9/12 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies siis 21v.

Se ruumiinrakenne riippuu suuresti geeneistä.Kaikki eivät saa lihaksia edes treenaamalla eikä edes steroideilla.Minulla on raskas rakenne ja pidin käsittämättömänä miestä 185cm ja 73kg joka sanoi treenanneensa 15 kg lihasta,siis aikaisemmin olisi painanut 58kg.

Kaikki saavat lihaksia treenaamalla, mutta tottakai toisille lihakset kasvavat helpommin ja toisille riittävä syöminen on helpompaa. Itse kuulun ryhmään, joka on siro rakenteeltaan ja painoa ei helposti tule, mutta oikealla ruokavaliolla ja treenillä lihakset kyllä saa kasvuun. Tämä vaatii kuitenkin minulta niin suurta panostusta, että tulokset eivät oikein riitä motivoimaan homman jatkamiseen. Siksi lopetinkin intensiivisen kuntosalitreenin ja palasin mielenkiintoisten lajien pariin. En sanoisi, että kroppani näyttää yhtään huonommalta, vaikka olen 15 kiloa kevyempi. Liikkuminen sen sijaan on paljon kevyempää kuin ennen.

Vierailija
10/12 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä sille perunamuusia ja tölkkilihapullia niin saadaan vähän lihaa luiden päälle 😃😀

Vierailija
11/12 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies siis 21v.

Kaikki saavat lihaksia treenaamalla, mutta tottakai toisille lihakset kasvavat helpommin ja toisille riittävä syöminen on helpompaa. Itse kuulun ryhmään, joka on siro rakenteeltaan ja painoa ei helposti tule, mutta oikealla ruokavaliolla ja treenillä lihakset kyllä saa kasvuun. Tämä vaatii kuitenkin minulta niin suurta panostusta, että tulokset eivät oikein riitä motivoimaan homman jatkamiseen. Siksi lopetinkin intensiivisen kuntosalitreenin ja palasin mielenkiintoisten lajien pariin. En sanoisi, että kroppani näyttää yhtään huonommalta, vaikka olen 15 kiloa kevyempi. Liikkuminen sen sijaan on paljon kevyempää kuin ennen.

Tästähän oli hesarissa tai jossain että pienellä vähemmistöllä harjoittelu ei vaikuta lainkaan,muistaakseni 7% ei hyödy.

Vierailija
12/12 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies siis 21v.

Tästähän oli hesarissa tai jossain että pienellä vähemmistöllä harjoittelu ei vaikuta lainkaan,muistaakseni 7% ei hyödy.

Treenaaminen ei auta jos sitä tekee liian passiivisesti. Tosin tuolloinkin se ainakin jossain määrin ylläpitää kuntoa, joten ei sekään turhaa ole. Ei varmasti ole noin suurelle prosentille hyödytöntä treenaaminen, koska siihen tarvittaisiin jo jotain poikkeuksellista sairautta, joka on paljon harvinaisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi