Tapailusuhde,jossa nähdään kerran kk pitkän välimatkan takia
Onko ihan hölmöä? Toistaiseksi tilanne on näin. Kyllä välillä inhottaa ja mustasukkaisuutta puolin ja toisin.
Kommentit (9)
Miten pitkään tilanne on tuo ja mitä kumpikin olette hakemassa? Jos tilanne on väliaikainen, pikemmin kuukausia kuin vuosia, ja jos molemmilla on samat tavoitteet niin ei tuohon kannata lannistua. Itse olin aikoinaan 1,5 vuotta suhteessa, jossa nähtiin välimatkan takia 1-2 x kk ja lomilla eikä se etäisyyteen kaatunut.
Minä en tuollaiseen suhteeseen pystyisi, mutta onnea teille.
Minun mielestäni kerran viikossakin on aika vähän.
Minä olin tuollaisessa ja suhde kaatui siihen lopulta kun mies ei halunnut seksiä niinä harvoina kertoina kun tavattiin. Eiköhän se ole selkeä merkki, että sillä oli myös joku muu siellä lähempänä vai mitä olette mieltä?
Parisuhde, itseasiassa ollaan naimisissa ja nähdään välillä n. kerran kk. Parhaimmillaan kerta viikkoon nukutaan vierekkäin. Kaukosuhde. Vaatii molemmilta luottoa ja kykyä kompromisseihin.
Olen ollut vuosia suhteessa, jossa nähtiin 1-2x kk ja joskus vain kerran kahdessa kuussa töitten ja työmatkojen takia. Lomilla sitten olimme yhdessä kaksikin viikkoa yhtä soittoa. Ehkei tuo olisi onnistunut nuorena ja lapsiperhehaaveissa. Nyt tilanne oli toinen ,sillä lapset lähellä täysi-ikää ja pitkälti kahden aikuisen suhde. Luottamukseen perustuvaa rakkaussuhdetta kannattaa pitää yllä välimatkasta huolimatta.
Missä ongelma; suhde pysyy tuoreena eikä naama kulu ja arki ei paina. Jos vakiinnutte, niin tuota muistelette suhteen parhaana aikana.
Riippuu millainen suhde teillä on ja kuinka kauan olette tunteneet. Jos olette vasta tavanneet niin kyllähän siinä aika kauan menee tutustua, vaikka sitten muilla keinoin olisittekin tekemisissä.
Kun miettii vaikka puolen vuoden ajanjaksoa, niin olette siinä kohtaa tavanneet vasta n. 6 kertaa. Onhan kerran kuussa tapaamisetkin hieman erilaisia, kuin jos tapaisi vaikka joka viikonloppu. Harvemmin niitä riitoja ym. epäkohtia välttämättä haluaa tuoda esille siinä kohtaa, kun muutenkin näkee harvoin. Toisaalta hyvä mutta toisaalta tapaamiset ei anna välttämättä todellista kuvaa suhteen laadusta.
Mikä inhottaa? Se että toinen ei ole valvovan silmän alla?