Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 38-vuotiaalla enää mahdollisuuksia löytää ihmissuhdetta?

Vierailija
22.11.2016 |

Miten kääntäisin tämän onnettomuuden spiraalin ja löytäisin rakkauden elämääni? Olen eroamassa miehestäni ja hänen mukaan kukaan mies ei enää halua kaltaistani naista, sillä olen pahasti yli-ikäinen. Olen ihastunut yhteen henkilöön, mutta hän on itseäni reilusti vanhempi naimisissa oleva nainen. En jotenkin usko, että löydän enää ketään. Mitä mun pitää tehdä?

Mietin tässä, että voisin alkaa treenata kuntosalilla raivokkaasti, mennä plastiikkakirurgille sekä sivistää itseäni monipuolisesti, niin olisin potentiaalisempaa seuraa jollekin. Mutta ikääni en saa pienemmäksi. Jos se on siis miehille kynnyskysymys, niin minun täytynee olla yksin. Joku ulkomaalainen mieskin voisi sopia, mutta mitä kautta tapaisin heitä? Haluaisin tasaveroisen kumppanin. Myös nainen voisi sopia, mutta silloin toivoisin melko kokematonta henkilöä, sillä olen itsekin sellainen. Onko mitään mahdollisuuksia enää?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä pitäisi jo tajuta, että pariutumisesta ei ole kun harmia ja seuraa vaan sydänsuruja.

Vierailija
2/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toivot naisesta kokematonta, muttet miehestä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok olet vasta eroamassa ja mietit jo seuraava miestä? Ei helv...

Taisi tämä sama poru olla jo aiemmin täällä mutta vastaan silti: Jos haikailet uutta miestä käsittelemättä vanhaa suhdetta et ole oppinut elämästä mitään ja tulet toistamaan kaikki  virheesi. Kasva aikuiseksi!

Elämässä on muutakin kuin miehet ja parisuhde. Jos et osaa olla lainkaan  yksin, hanki apua läheisriippuvuuteesi.

Vierailija
4/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etköhän sä miehiä löydä. Tottakai sun kannattaa itseäsi kehittää niin henkisesti kuin fyysisestikin, ja jos olet lapseton nainen niin vielä ehdit lapsenkin saada jos haluat. Ukkos heittää nyt mitä sylki suuhun tuo kun on kettuuntunut erostanne.

Vierailija
5/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa: Miehesi puhuu toki mitä sylki suuhun tuo  koska olette eroamassa joten ei kannata ottaa niitä puheita tosissaan ja antaa yhden sinulle suuttuneen ihmisen määritellä sinua ja sinun uskoa tätä ihmistä. 38 v ei ole ole ikäloppu ja ehdit vielä kehittää itsellesi itsetunnon ja seisoa omilla jaloillasi.Ei miehiä kuvioihin ennen kuin itsetuntojutut on ok, muuten olet oiva saalis jollekin luonnehäiriöiselle jännämiehelle.

Vierailija
6/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vanhempi nainen terapeutti?

Vierailija
7/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa naisetkin näköjään asettavat naisille parisuhdejutuissa kokemattomuustoiveen. :O

Vierailija
8/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kääntäisin tämän onnettomuuden spiraalin ja löytäisin rakkauden elämääni? Olen eroamassa miehestäni ja hänen mukaan kukaan mies ei enää halua kaltaistani naista, sillä olen pahasti yli-ikäinen. Olen ihastunut yhteen henkilöön, mutta hän on itseäni reilusti vanhempi naimisissa oleva nainen. En jotenkin usko, että löydän enää ketään. Mitä mun pitää tehdä?

Mietin tässä, että voisin alkaa treenata kuntosalilla raivokkaasti, mennä plastiikkakirurgille sekä sivistää itseäni monipuolisesti, niin olisin potentiaalisempaa seuraa jollekin. Mutta ikääni en saa pienemmäksi. Jos se on siis miehille kynnyskysymys, niin minun täytynee olla yksin. Joku ulkomaalainen mieskin voisi sopia, mutta mitä kautta tapaisin heitä? Haluaisin tasaveroisen kumppanin. Myös nainen voisi sopia, mutta silloin toivoisin melko kokematonta henkilöä, sillä olen itsekin sellainen. Onko mitään mahdollisuuksia enää?

Treenaa tehokkaasti, suunnitelmallisesti ja sinnikkäästi. Syö terveellisesti ja tarkkaile makrojakin. Mutta jätä ne leikkaukset myöhemmäksi, tuskin nille on tarvetta.

M39

Vierailija
9/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voisi myös olla aika kokematon (en tykkää muutenkaan liiasta määrällisestä "kokemuksesta" parisuhteiden osalta), mutta itselläni ei ole koskaan ollut naisen kanssa suhdetta, joten olisi mukavaa, jos hän olisi yhtä kokematon kuin minäkin. :)

Vierailija
10/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on joku pakkomielle terapeuteista täällä palstalla? :)

Vierailija
11/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mahdollisuuksia, jos työtön mies kelpaa sulle, mutta yleensä teillä on pakollinen vaatimus miehen työllisyydelle, tai ainakin velvoitatte että miehen on pakko hakea töitä.

Vierailija
12/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro. :)

Vierailija
13/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vanhenee, mutta mies ei, heh heh.

Vierailija
14/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vanhenee, mutta mies ei, heh heh.

Hmmm, olen itse eri mieltä. Tai siis kaikkihan vanhenevat, mutta ei sen tarvitse olla mikään ongelma. Omasta mielestäni juuri itseäni vanhemmat naiset ovat parhaimmillaan _erittäin_ viehättäviä, kuten olen asian hiljattain omakohtaisesti kokenut ainakin yhden henkilön kohdalla. T. Ap

Vierailija
15/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton kysymys tääki nyt taas on?

Vierailija
16/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on mahdollisuuksia, jos työtön mies kelpaa sulle, mutta yleensä teillä on pakollinen vaatimus miehen työllisyydelle, tai ainakin velvoitatte että miehen on pakko hakea töitä.

Hmm. En ole koskaan ajatellut, että työ tai koulutus itsessään olisi mikään "itseisarvo" per se, mutta kyllähän sekin kertoo jotain ihmisen aktiivisuudesta ja mielenkiinnon kohteista. Minusta ihmiset ovat kokonaisuuksia ja työ on yksi pieni osa kokonaisuutta. Ja toisaalta: jos en kelpaa kenellekään, sitten on vain pakko olla yksin ja keksiä muuta täytettä ja iloa elämääni ihmissuhteen sijaan. :]

Vierailija
17/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton kysymys tääki nyt taas on?

Kysymys, johon toivoisin vastausta. :)

Vierailija
18/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57-vuotias mies. Erosin kahdeksan vuotta sitten. Sen jälkeen olen seurustellut useiden ikäisteni naisten kanssa. Oikeastaan tässä iässä on helpompi löytää seuraa kuin nuorena.

Vierailija
19/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok olet vasta eroamassa ja mietit jo seuraava miestä? Ei helv...

Taisi tämä sama poru olla jo aiemmin täällä mutta vastaan silti: Jos haikailet uutta miestä käsittelemättä vanhaa suhdetta et ole oppinut elämästä mitään ja tulet toistamaan kaikki  virheesi. Kasva aikuiseksi!

Elämässä on muutakin kuin miehet ja parisuhde. Jos et osaa olla lainkaan  yksin, hanki apua läheisriippuvuuteesi.

Olen ollut nuorena sinkku useamman vuoden ajan, kun olin aina ihastunut henkilöihin, joilta en saanut vastakaikua (esim. yliopiston opettajaan jne.). :( Olen tosiaan pohdiskellut näitä aiheita vuosikaudet jo nuorempana. Nyt haluaisin äkkiä pois tästä monivuotisesta kauhuavioliitostani. :/ t. Ap

Vierailija
20/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, voi sun miestäs. Ei ihme, että tulee olemaan entinen mies. ;)

Rupeapa lenkkeilemään ja treenaa löysät pois, niin tulee iloinen mieli ja itsetunto nousee kohisten. Sitten otat pari hyvää kuvaa ja perustat Tinder-profiilin. Parissa viikossa sulla on jo useita hyviä miehiä deittailtavaksi. 

T: N39, erosin vuosi sitten ja puolen vuoden Tinder-deittailun päätteeksi löysin nykyiseni.