Miten etsy toimii?
Osaisiko joku kertoa miten etsy toimii, en löytänyt mitään ohjetta suomeksi, englanniksi vain, enkä sitä kauheen hyvin ymmärrä.
Kommentit (28)
et oo sitten murteesta sattunu kuulemaa
Tilasin sieltä tapettia muutettuani ja se toimi kuin unelma!
Itse tilasin melkein kaksikuukautta sitten etsystä eikä ole vieläkään tullut perille
mihin paketit toimitetaan, kun ei ne oikein postilaatikkoon mahdu?
assghsgsjs kirjoitti:
mihin paketit toimitetaan, kun ei ne oikein postilaatikkoon mahdu?
paketit jotka eivät tule kotiin menevät postiin tai asiamiespostiin tai postin automaattiin. Tilaatko ekaa kertaa netistä?
Muuija kirjoitti:
Siis voiko tuolla kuka vaan myydä tuotteita?
Voi. Tarvitset vain sähköpostiosoitteen ja paypal-tilin. Etsy on vain alusta, jolla tuhannet ihmiset myyvät valmistavaraa tai käsitöitään. Siksi on turha kysellä kauan jonkun etsy-paketissa meni aikaa saapua, koska joku on voinut ostaa myyjältä Etelä-Amerikassa ja joku toinen naapurikaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Itse tilasin melkein kaksikuukautta sitten etsystä eikä ole vieläkään tullut perille
Ei ne aina tulekaan perille. Mulla on kaksi tilausta hävinnyt johonkin. Myyjä kuitenkin pystyi todistamaan, että oli lähettänyt tuotteen, mutta en ostanut seurantapalvelua kun se olisi maksanut ylimääräistä. Suurin osa kuitenkin on tullut perille.
Olen tilannut Intiasta, Thaimaasta, Bulgariasta, Puolasta, ja nyt katselen vaatteita jotka tulee Romaniasta ja yksi leninki Bulgariasta.
Lasti ollut hyvää, tavarat tulee perille ja on mitä pitääkin.
Syksyksi tilaan villatakin jonka tekijä on Ukrainasta.