Miksi naisilla on pitkät hiukset?
Lyhyemmät olisivat paljon käytännöllisemmät ja halvemmat.
Kommentit (11)
Koska tykkään.
Ja lyhyemmät on vaikeammat ainakin mun hiuksille. Menee ties mille kiharalle ja spiraalille ja täytyy nähdä vaivaa että saa ne hyvin, pitkät saa vain olla. Tosin harjaaminen suihkun jälkeen on ärsyttävämpää pitkillä hiuksilla, mutta se ei niin haittaa kun sen jälkeen ei tarvitse tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miehilläkin on pitkät hiukset.
Eli naiset siis taas vain matkivat miehiä. SURULLISTA!
Olisipa miehilläkin useammin pitkät hiukset, ne nyt vaan on parhaimman näköiset.
Niin, miksei me kaikki vaan vedetä päätä kaljuksi... Niin miehet, kuin naiset -aloitapa sä?
Siksi että ne menisivät ranteen ympärille ainakin 2-3 kierrosta.
Keskitysleireillä kynittiin kaikkien päät. Lyhyt tukka kielii myös sitkeän täiepidemian kanssa kamppailun viimeisestä oljenkorresta, pakko ajaa pää klaniksi ettei täit enää viihdy.
Hiukset ovat naisen kruunu.
Ei pitkät hiukset tule sen kalliimmaksi kuin lyhyetkään, päinvastoin.
Mulla on lyhyet hiukset, enkä todellakaan halua enää koskaan pitkiä.
Olen kampaaja ja toivon, että kaikki naiset leikkaavat pitkät hiukset lyhyiksi ja käyvät säännöllisesti tasaamassa latvoja.
Pitkät on halvemmat. Ei tartte olla koko ajan kampaajalla pitämässä jotain muotoa. Vetää ponnarille tai jollain klipsillä kiinni, jättää auki tai ihan miten vaan. Mulla on ollut muutaman kerran lyhyt tukka ja ai saatana, että oli työlästä!! Ei koskaan enää.