Miksi naisilla on usein pipo
Kommentit (17)
Käytän jos pakkasta on -5 tai enemmän. Siksi että lämpö haihtuu pään kautta ja korvia paleltaa.
Pipomuoti. Näyttää vähän räppäriltä vaikka ikää olis lasissa mukavasti.
Kun tuulee näinä vuodenaikoina, niin korvat jäätyy ja korvien jäätyminen taas sattuu. Mä oon kyllä täällä päin nähnyt miehilläkin pipoja...
Vierailija kirjoitti:
ettei tulis kylymä kun täälä espanjassa asuu
Siellä sitä tarvii sekä ulkona että sisällä
Kylmyyden vuoksi, jos on pakkasta/kova tuuli.
Minulla on hatunkoko 60, en ole löytänyt sopivia ja puristamattomia hattujakaan.
Taisin käyttää väärää sanaa, kun viestiä ei näy tai tulee myöhemmin..
Käytän siis huivia. Paljon saan kuulla huuteluita, semmoisia muka vitsikkäitä. Niin hauskoja ne teidän miehet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi
Varmaan ihan siksi,ettei pää palele.Ei nykyaikana taida edes olla saatavilla kovin laajaa valikoimaa asuun sopivia kauniita hattuja. Itse käytän tällä hetkellä hiljattain edesmenneen miesystäväni pipoa ulkona,koska saan siitä lohtua,en toki voi vastata kaikkien maailman naisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
En oo pipoa käyttänyt sitten ala-asteiän. Nyt oon 48-vuotias nainen, en kyllä käytä mitään muutakaan päähinettä. Omat paksut hiukset riittää täällä Lounais-Suomen talvessa.
Hassua,mulla on paksu tukka,mutta kyllä vain mielelläni laitan jonkin päähineen sen lisäksi,varsinkin jos on oikein kylmä(pakkanenkaan ei ole niin paha,kuin älytön tuuleminen).
Pipo,myssy,baskeri,mitä nyt sattuu hattuhyllystä löytymään.
AP:n kysymykseen vastauksena,että pipo,tai muu päähine,lämmittää päätä niin miehillä kuin naisillakin.
En oo pipoa käyttänyt sitten ala-asteiän. Nyt oon 48-vuotias nainen, en kyllä käytä mitään muutakaan päähinettä. Omat paksut hiukset riittää täällä Lounais-Suomen talvessa.