Alle 30-vuotiaat! Kuinka paljon tienaatte?
Kommentit (40)
Heh, tässä tulee taas nähtäväksi tämä sosiaalialan ihanuus. Brutto 2200 €/kk ja sosionomi amk.
Vierailija kirjoitti:
Heh, tässä tulee taas nähtäväksi tämä sosiaalialan ihanuus. Brutto 2200 €/kk ja sosionomi amk.
Itse YTM sosiaalityöntekijä, reilu 3100. Työn vaativuuteen nähden lastensuojelussa aivan alakanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse YTM sosiaalityöntekijä, reilu 3100. Työn vaativuuteen nähden lastensuojelussa aivan alakanttiin.
Vaatiiko teiltä joku muka jotain konkreettisia tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee, itsekin olin aiemmin lastensuojelussa ohjaajana ja siellä palkka oli 2400 €/kk. Todella rankkaa työtä ja palkkaus aivan perseellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatiiko teiltä joku muka jotain konkreettisia tuloksia?
No, mietipä hetken aikaa.
Kätilö, 2450€. Lisäksi lisät yö, ilta- ja viikonloppuvuoroista. En koe että työn vaativuus ja palkka kohtaavat.
Siis missä te merkonomit olette töissä??? Itse 23v, merkonomi ja brutto kuussa 1800€.
Vierailija kirjoitti:
Brutto 3600€ 29v.
Ja HTM
Vierailija kirjoitti:
Tarjoilija, brutto 1600e.
20v
data analyst, £30k vuosi
28v, BA economics, tyokokemusta 2v.
Laittakaa tyovuodet myos, etta saa jotain kontekstia!
29v, FM (miettikää, silläkin tutkinnolla voi työllistyä), työskentelen puheterapeuttina, palkka 3400, työvuosia neljä.
3773 euroa nettona kuukaudessa. Merkonomi 18-vee.