Miehen vanhemmilla exän tauluja seinällä!?
Mieheni vanhemmat siis pitävät vieläkin seinällään miehen exän tekemää paria "taideteosta" jotka ovat rehellisesti sanottununa järkyttävän rumia eivätkä mitenkään sovi sisustukseen. Ovat melko näkyvällä paikalla, niin ettei niiden näkemiseltä välty jos käy kylässä.
Tämä asia on häirinnyt minua jo suhteemme alusta lähtien mutta olen yrittänyt vain työntää sen pois mielestäni. Nyt tilanne on kuitenkin se että olemme olleet jo yli neljä vuotta yhdessä josta vuoden naimisissa ja vieläkin ne hirvitykset on siellä. Olen aina tiennyt ettei miehen vanhemmat erityisesti pidä minusta joskaan eivät vihaakaan joten minusta tämä on varsin outoa, eivätkö he jo tässä vaiheessa voisi mennä elämässä eteenpäin...
Kommentit (31)
Meillä on seinälle mun exän töitä ( on kyllä nyksänkin:-). Ei ole häntä rasittanut!
Olet selvästi nälkäinen joten syö perunamuusia ja tölkkilihapullia ja mietitään vasta sitten
Ehkä he pitävät tauluista, ei se tarkoita siitä, etteivät pidä sinusta.
Minullakin on entisen ystävän tekemä taulu seinällä. Se on hieno, enkä halua heivata sitä, vaikka välit menivät poikki.
Jos he pitävät tauluista.
Itse en valitse tauluja sen mukaan "mikä sopii sisustukseen", vaan sen mukaan mistä pidän kuvana.
Appivanhempiesi suhde miehesi entiseen puolisoon on heidän asiansa, samoin taide- ja sisustusmakunsa. Sinulla taitaa olla aika heikko itseluottamus. Mieheni entinen vaimo suorastaan käy kylässä paitsi appivanhemmillani, niin ajoittain myös meillä. Onhan hänellä mieheni kanssa lapsiakin, joten ei häntä voi olla pyytämättä lasten juhliin jne...
Olisi tosiaan ymmärrettävämpää jos taulut olisivat hienoja mutta ne eivät ole teknisesti paljoa lapsen tasoa korkeammalla. Asia häiritsee kylläkin myös miestäni ja hän on ollut vanhemmilleen loukkaantunut tästä ja monesta muustakin jutusta.
AP
No ehkä ne nyt vaan tykkää niistä tauluista. Minun ex-mieheni vanhemmilla on varmaan edelleenkin seinällään ne taulut, jotka exän naisystävä ajalta ennen minua oli maalannut. Siellä seinällä ne oli ainakin sen 8 vuotta, jotka oltiin exän kanssa yhdessä. Ei haitannut minua, nehän oli vaan tauluja.
Ai että! Nyt on kuule elämäsi tilaisuus katkeroitua. Ei kannata tuollaista mahdollisuutta jättää käyttämättä.
Ei helvetti sentään. Kasva aikuiseksi!
Hitsi, en ole tajunnut laittaa miesystävääni tilille siitä, mitkä kaikki sisustuselementit hänen kotonaan ovat hänen exänsä kädenjälkiä (ex oli monipuolinen käsityöläinen). Enhän minä voi muuttaa hänen luokseen, jos ei panna piiloon kaikkea mikä on exän tekemää!
Itse en kyllä pitäisi mitään poikien entisten heilojen tekeleitä jatkuvasti muistuttamassa menneestä. No jotkut ihmiset on nykyään niin tunnekuolleita ettei millään ole mitään väliä. Voisi saman tien pitää vaikka näitä kahta naista samaan aikaan eikä mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi tosiaan ymmärrettävämpää jos taulut olisivat hienoja mutta ne eivät ole teknisesti paljoa lapsen tasoa korkeammalla. Asia häiritsee kylläkin myös miestäni ja hän on ollut vanhemmilleen loukkaantunut tästä ja monesta muustakin jutusta.
AP
Ei ole miehesi sitten saanut sanottua tuosta ja niistä muista jutuista? Pelkää perinnön menettämistä vai mistä kiikastaa?
Vierailija kirjoitti:
AP
Eli sinä ja miehesi olette kumpikin ihmisiä, jotka keksivät helposti aiheita muiden elämästä, jonka perusteella voitte pahoittaa mielenne? No, ainakin olette samalla aaltopituudella keskenänne...
Siis mitä!!?? Miten olette miehenne kanssa reagoieet asiaan? Nyt kissa pöydälle appivahempien kanssa ja heti!!!
Itse varmasti ottaisin keittiöveitsen tai sparymaalin käteen ja tekisin selvää moisista "taideteoksista".
Toi on narsisitista ja sairasta käytöstä appivanhemmiltasi.
Eihän miehen vanhempien tarvitse 'mennä jo elämässä eteenpäin' - eivät he sen miehesi exän kanssa suhdetta lopettaneet, vaan miehesi tai se ex.
Oletko miettinyt, miksi ne taulut sinuun noin voimakkaasti vaikuttavat? Ei siis niiden ulkomuodon vuoksi, se on tässä sivuseikka. Lähinnä tuo elämässä eteenpäin meneminen.. ei sen pitäisi välittyä sinulle niistä tauluista. Miettiä kannattaisi pikemminkin, tuntuuko sinusta, että miehesi ei ole siirtynyt elämässä eteenpäin, vaikka onkin jo kanssasi?
Toiseksi sinulla ei ole sanan sijaa heidän sisustukseensa. Taulut voisivat olla vaikka muotokuvia kyseisestä exästä etkä siltikään voisi vaikuttaa siihen mitenkään. Eikä sinun kuulukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APEi ole miehesi sitten saanut sanottua tuosta ja niistä muista jutuista? Pelkää perinnön menettämistä vai mistä kiikastaa?
On sanonut kyllä, mutta vanhempansa ovat liian kiinni menneessä. Heille ero oli iso juttu olivat itkeneet ja huutaneet menetystään.
AP
Meillä sama sillä erotuksella että näitä taideteoksia löytyy myös kavereilta paraatipaikoilta.
Alkuun ihmettelin, mutta mulle ihan sama.
Muutaman riidankin ovat keskenään saaneet näistä aikaiseksi kun exä on vaatinut miestä palauttamaan kavereilleen yhdessäolon aikana annettuja teoksia.
Anna olla, ketään ei oikeesti kiinnosta, veikkaan et niistä on enemmän haittaa kun hyötyä.
Ja todennäköisesti nämä taiteen saajat eivät edes muistele mistä teokset ovat ylipäätään peräisin.
Se, että yksi parisuhde päättyy ei tarkoita muiden taustalla olevien ihmissuhteiden päättymisiä.
Et voi tehdä mitään. Appivanhempasi sisustavat asuntonsa kuinka haluavat.