Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Phiuh, paatos Suomeen paluusta tehty!

10.03.2006 |

Tuossa muutamaa viestia alempana suren Istanbuliin muuttoa, en pitanyt kaupungista. Tai siis ilman lapsia olisi varmaan erinomaisen upea paikka, mutta kaaosmaisuus kolmen lapsen kanssa...ei kiitos.

Noh, mies ymmarsi ihmeen hyvin tunteeni ja tuli loppujen lopuksi samaan tulokseen kuin mina, lapset ja mina muutamme Suomeen. Mies tosiaan lahtee Istanbuliin, mutta reissaa usein Suomessa ja me koulujen lomilla Istanbulissa. Katsotaan taas vuoden tai puolentoista paasta, mika olisi seuraava maa asua =)

Olen todella helpottunut paatoksesta! Tietysti pikkasen kauhistuttaa etasuhde, mutta olen kylla siihen jo pitkien tyomatkojen ja tyopaivien ansiosta tottunut. Suomessa kuitenkin on kaikki sukulaisemme ja kaverit. Ihana ruveta jarjestamaan asioita syksya varten!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että löysitte ratkaisun, joka kelpasi kaikille perheenjäsenille. Ja ainahan on mahdollista myös muuttaa tilannetta: jos tilanne alkaa tuntua hankalalta ja ikävältä, niin ainahan voitte muuttaa perässä. Ehkä sitten paikkakaan ei ole enää niin " paha" , kun olette vierailuilla päässeet siihen paremmin tutustumaan. (itse en ole ikinä ko. kaupungissa käynyt)

Etkös sinä miminka ollut yksi niistä pääkaupunkiseudun " englanti" kerhosta innostuneita/kiinnostuneita?

Vierailija
2/3 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kylla mukana jarkkaamassa kerhoia! Viela kun selviaa mihin muutetaan =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.finn-guild.org/english/infocentre/contacts/eventsinfinland.h…

katso Funday Club -linkin takaa. Kerran kuussa kokoontuva kerho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi