Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaako kukaan muu varattu flirttailua?

Vierailija
21.11.2016 |

Heti alkuun disclaimer: rakastan miestäni määrättömästi, enkä ikinä loukkaisi häntä mitenkään, saati vaihtaisi häntä mihinkään. Älkää siis ylitulkitko viestiäni :-)

Sitten itse asiaan. Olen seurustellut kaksi vuotta mieheni kanssa, ja edelleen menee oikein ihanasti. Mutta joskus, esim. nyt pikkujoulujen aikaan, huomaan oudosti kaipaavani entistä sinkkuelämää (ehdinkin viettää sitä pitkään; olen 29-vuotias ja tämä on ensimmäinen vakava suhteeni). Olen aina rakastanut flirttailua ja sitä tunnetta, kun mitä tahansa voi tapahtua esim. juhlissa. Ihastuminen on ihanaa, toisen lähestyminen on ihanaa, ensisuudelmat ovat ihania. En voi sille mitään, jotenkin sitä muistelee kaiholla!

En ole ollut mikään sängystä toiseen pomppiva naikkonen, mutta olen nauttinut pienemmistä asioista, kuten siitä flirttailusta. Ja onhan maailma edelleen täynnä ihania miehiä, vaikka yhteen heistä tykästyinkin paljon enemmän kuin muihin.

Olenko yksin tunteideni kanssa, vai onko meitä muitakin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo flirttailu piristäisi elämää. Ukko on niin nähty.

Vierailija
2/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin, mutta itse en haikaile noiden tuntemuksien perään kuitenkaan ihan niin kovin. Olihan sellainen kutkuttava jännitys ja ihastuminen ihanaa, mutta usein se päättyi hyvin nopeasti karvaaseen pettymykseen, yritän pitää sen mielessäni :)

Pieni flirttailu on mielestäni ihan sallittua, silloin kun se on vain sitä eikä johda mihinkään. Ei siitä tarvitse suhteessakaan luopua, vaikka totta kai se täytyy tehdä tyylikkäästi ja ilman mitään taka-ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole yksin, mutta itse en haikaile noiden tuntemuksien perään kuitenkaan ihan niin kovin. Olihan sellainen kutkuttava jännitys ja ihastuminen ihanaa, mutta usein se päättyi hyvin nopeasti karvaaseen pettymykseen, yritän pitää sen mielessäni :)

Pieni flirttailu on mielestäni ihan sallittua, silloin kun se on vain sitä eikä johda mihinkään. Ei siitä tarvitse suhteessakaan luopua, vaikka totta kai se täytyy tehdä tyylikkäästi ja ilman mitään taka-ajatuksia.

Siinä olet kyllä oikeassa, että nuo flirttailut harvoin johtavat mihinkään. Minulla ei ole kovin usein karvaita pettymyksiä tullut, kun olen pääosin nauttinut sinkkuudesta enkä ole tarkoituksella mitään vakavaa koskaan etsinyt. Mutta kyllä, siinä mielessä flirttailu on vähän turhaa - arjen piristystä lähinnä.

ap

Vierailija
4/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pieni flirtti silloin tällöin on ihan kiva asia. Vaikka oisi varattu.

Vierailija
5/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa, sillä flirttailen hävyttömästi. Pari viikkoa sitten suutelin juhlissa kahden miehen kanssa aviomieheni seuratessa tilannetta kauempaa. Kotona sain piiskaa ja kunnon panon "rangaistukseksi". Elämä on jännittävää ja samalla turvallista samanhenkisen pervon kanssa. :)

Vierailija
6/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin flirttiä ainoastaan omalta mieheltä. Mutta vähissä on.

Vierailija
7/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi muka ei voi flirttailla jos on varattu? En ymmärrä... Minä olen naimisissa mutta ei se koskaan ole estänyt minua flirttailemasta. Teen sitä ihan huomaamattani välillä esim. töissä mutta varsinkin viihteellä harrastan tietoisesti flirttailua.

Vierailija
8/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pientä flirttiä voi kai olla, mutta ei sentään tietenkään mitään suutelemista tms. Suoraan sanottuna tunnen edelleen olevani aika noviisi mitä seurusteluun tulee, enkä halua ottaa mitään riskiä että tekisin väärin tai loukkaisin miestä  :-)

ap

Vierailija
9/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ap jutella miehesi kanssa! Ongelmia syntyy jos suhteen rahjoista ei yhdessä puhuta. En todellakaan suosittele että kukaan menisi juhlissa pussailemaan vieraita miehiä, ellei se sitten ole sellainen juttu joka on puhumalla todettu kiihottavan kaikkia osallisia, ja ne vieraat miehetkin on tosiaan mukana jutussa.

Mutta jos et uskalla hymyillä kassapojalle, niin on syytä selvittää teidän suhteessa hyväksyttävät asiat. Ei nimittäin ole olemassa mitään universaalia moraalikoodistoa joka pätisi kaikkiin suhteisiin vaan ne on itse luotava.

Se joka pussaili niitä vieraita miehiä.

Vierailija
10/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä miten varattuna olemisen pitäisi jotenkin rajoittaa flirttailua. Flirtti on flirttiä, mukavaa rentoa silmäpeliä jne. ei muuta. Olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta ja ihan taatusti flirttailen muille miehille, enkö siihen lupia keneltäkään kysele tai asiasta mieheni kanssa jutustele. Olen hyvä flirttailemaan ja höpöttämään ihan ventovieraiden kanssa.

Vierailija
11/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin. Rakastan miestäni ja en vaihtaisi häntä mihinkään. Silti flirttailen aina, ja kaikkialla. Rakastan flirttiailua ja muiden miesten huomiota. Baarissakin miehet tulevat juttelemaan ja annan heidän tarjota juomia, sekä flirttailen ja juttelen. Rakastan miehiä, en vain sitä yhtä kotona. Vähän aikaa sitten ajauduin huumassa suutelemaankin toista. Ihminen on moniavioinen eläin.

Vierailija
12/13 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan melkein kaikki tykkää tuosta

Vierailija
13/13 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille se on suuri ongelma. Yksikään nainen ei kestä sitä että oma puoliso flirttailee ja tapailee muita naisia. Naisilla on todella paljon suurempaa mustasukkaisuus ja omistushalua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän