Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi amis yhdistetään usein automaattisesti käsillä tekemiseen?

Vierailija
21.11.2016 |

Ei ainakaan meillä merkonomilinjalla ollut ollenkaan käsillä tekemistä, vaan pelkkää teoriaa. Paljonkohan datanomeilta vaaditaan kädentaitoa? Tai kuva-artesaaneilta? Tai media-assistenteilta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Sitä paitsi akateemisessakin ammatissa saattaa tarvita kädentaitoa, esim. olisi aika kauhea mennä leikkaukseen, jonka hoitaa käsistään täysin tumpelo kirurgi.

Vierailija
2/5 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksen merkki kun kaikki otetaan noin kirjaimellisesti.

Eiköhän se käsillä tekeminen tarkoita enemmänkin ns. suorittavaa työtä. Niin merkonomeilla kuin media-assistenteillakin: Vaikka kuinka paljon olisi "teoriaa" opinnoissa, tuleva ammatti on kuitenkin sellainen, jossa tehdään niin kuin joku muu on suunnitellut, eikä suunnitella itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Sitä paitsi akateemisessakin ammatissa saattaa tarvita kädentaitoa, esim. olisi aika kauhea mennä leikkaukseen, jonka hoitaa käsistään täysin tumpelo kirurgi.

Hammaslääkärinä duunaileva kaverini sanoo: "loppujen lopuksi monen lääkärin duuni on vain korkeasti koulutetun käsityöläisen hommaa..." ja täsmensi tuon kattavan esim oman alansa ja monet kirurgian alat.

Vierailija
4/5 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se käsillä tekeminen tarkoita enemmänkin ns. suorittavaa työtä. Niin merkonomeilla kuin media-assistenteillakin: Vaikka kuinka paljon olisi "teoriaa" opinnoissa, tuleva ammatti on kuitenkin sellainen, jossa tehdään niin kuin joku muu on suunnitellut, eikä suunnitella itse.

Tää oli hyvin sanottu.

Itsekin amiksena mitkään nikkaroinnit eivät kiinnosta. Sen minkä töissä joutuu tekemään niin riittää mulle.

Vierailija
5/5 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä media-assistenteilla ja kuva-artesaaneilla on paljonkin suunnittelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä