Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua että miten joku voi nähdä tässä valkoista ja kultaa :O

Vierailija
21.11.2016 |

https://twitter.com/positivedemi/status/799346903112630272/photo/1

Tuosta kun kaappaa värisävyn ja maalaa koko näytön sillä värillä niin ei tasan ole valkoinen eikä kulta :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos ei osaa säätää silmiään kuvan valoisuutta vastaavasti ja päätellä niin käy juuri noin kuin eläytymistaidottomalle ap lle:)!

Vierailija
2/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on valottunut, valkoinen ei valottuessaan muutu siniseksi eikä kulta mustaksi (vai mitenpäin näette ne)

Sen sijaan näen valottuneen mustan ja sinisen. Sininen on oikeasti tummempi, kuvassa musta on harmaa, koska on valottunut kuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen ja ruskea näkyy mulla

Vierailija
4/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on se, että tuon kuvan kun muuttaa negatiiviksi, niin tumman kohdan väri on valkoinen ja sinisen puhdas valkoinen. Siis negatiiviksi, joksi kuva ei todellakaan muutu valottuessaan.

Eli kaipa nuo kultaa ja valkoista näkevät omaavat vain jonkun negatiivi ominaisuuden silmissään :)

Vierailija
5/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekanruskea ja valkoinen

Vierailija
6/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tuo on? Minä näen valkoista ja kultaa.. 😨

Vierailija
7/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen valkoista ja kultaa. Juu, olen huonompi ihminen ja miten siis joku voi nähdä yhtä väärin kuin minä :)

Vierailija
8/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua sen mekkogaten kohdalla oli, että näin mekon ensin parin tunnin ajan valko-kultaisena, ja sitten siitä eteenpäin olen aina nähnyt sen sinimustana. Se oli käsittämätöntä silloin aluksi, kun nauroin miehelle että "miten joku väittää tätä sinimustaksi" ja se katsoi minua semmoisella ilmeellä, että "ei saatana, emäntä on tullut hulluksi ja näkee harhoja" :D Se oli siis ihan selkeä valko-kultainen, eikä mitään sinnepäin vaan ihan näytti normaalilta valkoiselta mekolta kultakoristein. Hullua, että sitten kun about kymmenennen kerran avasin sen saman kuvan, niin mekko on siitä asti ollut ihan selkeä sini-musta. Mun kaveri on aina nähnyt sen valko-kultaisena, vielä tänäkin päivänä.

Vierailija
9/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin sen mekon kanssa. Mekon väri oli silloin oikeasti sininen/musta, mutta jotkut näkivät sen valkoisena/kultaisena.

Todella outoa, kokeilin tuon mekkokuvankin kanssa muuttaa sen negatiiviksi ja pam, valkokultainen tuli :D

Te varmaan näette vanhoissa negatiiveissakin värit :D

Vierailija
10/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua sen mekkogaten kohdalla oli, että näin mekon ensin parin tunnin ajan valko-kultaisena, ja sitten siitä eteenpäin olen aina nähnyt sen sinimustana. Se oli käsittämätöntä silloin aluksi, kun nauroin miehelle että "miten joku väittää tätä sinimustaksi" ja se katsoi minua semmoisella ilmeellä, että "ei saatana, emäntä on tullut hulluksi ja näkee harhoja" :D Se oli siis ihan selkeä valko-kultainen, eikä mitään sinnepäin vaan ihan näytti normaalilta valkoiselta mekolta kultakoristein. Hullua, että sitten kun about kymmenennen kerran avasin sen saman kuvan, niin mekko on siitä asti ollut ihan selkeä sini-musta. Mun kaveri on aina nähnyt sen valko-kultaisena, vielä tänäkin päivänä.

Mulle kävi samalla lailla sen mekon kanssa!

Vierailija
11/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka näette siinä valkoista ja kultaa niin napatkaa valokuva sivustolta ja muuttakaa puhelimessa kuva negatiiviksi, mielenkiinnosta haluan tietää mitkä värit nyt näette :)

Vierailija
12/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään sandaalit ovat sinisiä ja kultaisia/ruskeita, ehkä enemmän ruskea. Valkoista en näe. Lenksut ovat harmaat. Siis minkä värinen tuon pitäisi olla?

Vierailija
13/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokultainen se on! Samoin se mekko.

Onpa hienot sinimustat kengät tässä, lol!

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/67/fe/01/67fe019cf566f099c051…

Vierailija
14/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva on valottunut, valkoinen ei valottuessaan muutu siniseksi eikä kulta mustaksi (vai mitenpäin näette ne)

Sen sijaan näen valottuneen mustan ja sinisen. Sininen on oikeasti tummempi, kuvassa musta on harmaa, koska on valottunut kuva.

Valottuminen tarkoittaa valoisuusasteen nousua tuo kuva ei ole valottunut vaan vain erisävyisessä valossa otetuissa olosuhteissa siitä valkoisen sinisyys. Kun otatte kuvan hangesta hämärällä ja viette sen tuohon viereen niin vaikka kuinka nappaisitte hangen värin ruutuunne " ja ette näkisi siinä valkoista" niin normaalit aivot vaan osaa hahmottaa asian kontekstissa. Jos hankikuvassa olisi vastaavasti voimakkaasti valaistua kohtaa niinkuin tuossa on niin ne ylivalottuneina taas näyttäisivät katsojalle valkoista.

Vierailija
15/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että se mekko oli oikeasti sinimusta, kuvan alalaidassa kuva tästä mekosta

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015030219287122_ul.shtml

Vierailija
16/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka näette siinä valkoista ja kultaa niin napatkaa valokuva sivustolta ja muuttakaa puhelimessa kuva negatiiviksi, mielenkiinnosta haluan tietää mitkä värit nyt näette :)

Tämä oli elämäni järkytys, nimittäin sandaalit on negatiivina edelleen valkoiset ja kultaiset.

Vierailija
17/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napatkaa nyt samalla tavalla niitä värejä täältä ja kiistelkää turhista asioista lisää: hämärävalo sinistää, Puut saattavat näyttää kultaisilta: http://kommintanhua.blogspot.fi/2015/01/lumen-valtakuntaa.html

Vierailija
18/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen muuttuu selväksi kullanväriseksi ja kulta kirkkaan valkoiseksi.

T. Värisokea

Vierailija
19/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun mun mies näki kultaa ja kirkasta turkoosia? :D

Vierailija
20/21 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme