Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät vastaa halaukseen?

Vierailija
21.11.2016 |

Siis eivät ollenkaan. Kun heitä halaa, niin seisovat jäykkänä kädet sivulla roikkuen. Ei tule edes sitä vaivaantunutta väkisinhalaamista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että seuraavalla kerralla älyät olla halaamatta.Kaikki eivät siitä pidä.

Vierailija
2/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska ahdistaa väkisinhalaajat. Miksi et kysy lupaa ennen kuin halaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no noita  aspergerja on keskuudssamme. TÄä on yksi merkki. muutenkin kseinen henkiö sarastaa affektin puutetta, ihmiset on ikänkuin välineitä, objekteja heille, korvattavissa olevia. Heillä ei ole samaa tunnemaailmaa kuin normaaleilla. Mulla on yksi tällanen ystävä. EI ole enää. panin sen jäähylle kunnes oppii ihmisiksi.Kiintymyssuhteen hhäiriö.

Vierailija
4/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää, että minua halavat muut, kuin mies, lapset ja/ tai äiti. Se vaan ei tunnu luonnolliselta. En pidä puolituttujen liiallisesta lähesyydestä (tuttavallisuudesta). On muitakin tervehtimistapoja, jotka eivät vaadi liian läheistä kontaktia.

Vierailija
5/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää myös hartiahalaus. Halauksessa koko keho lantiosta rintoihin koskee toiseen ihmiseen.

Vierailija
6/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ahdistaa ja miksi eivät pidä siitä?

En tietenkään ole halannut toista kertaa, on tuo niin inhottava kokemus itsellekin. Ja myös yllättävä kokemus, sillä kyse on ollut ystävistä, joihin on kuitenkin lämpimät ja luottamukselliset välit. Ap

Vierailija
7/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi halata naista, alkaa heti jorma uhoaan!

Vierailija
8/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailu ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin. Kipase tohon lahden toiselle puolelle, niin siellä saat halauksia, ruåttalaiset on kovia halaileen.

Vierailija
9/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapsuudenperheessä halattu ketään ja sain ensimmäisen halauksen vasta koulussa opettajalta. Muutamaa vuotta myöhemmin vasta tajusin, että halaukseen vastataan kiertämällä kädet toisen ympärille :D nykyään sen toki osaan tehdä, mutta ei halaaminen vieläkään luonnollista ole, toivottavasti siitä ei ole kukaan pahastunut. Olen varmaan aika jäykkä ja säikähtäneen oloinen halauksen saadessa.

Vierailija
10/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävämies (itse olen siis nainen), joka käyttäytyy juuri tuohon tapaan puupökkelömäisesti, jos tervehdin häntä halaten. Tulkitsin tästä ja parista muustakin syystä, ettei hän oikein haluakaan olla ystäväni. Kun otin etäisyyttä, hän alkoi ihmetellä miksei minusta ole kuulunut, ja kertoi pitävänsä minua tosi tärkeänä ystävänään. Minulle on tosi outoa ettei tärkeää ja läheistä ihmistä voi kuitenkaan halata. Olen tottunut halailemaan ja jopa suukottelemaan läheisiäni, sukupuolesta riippumatta, enkä muista aina tämän miehen kohdalla että hänelle jo se halaus on liikaa. Muutaman kerran olen törmännyt tuohon jääkalikkavastaanottoon ja eihän se mukavalta tunnu. :/

Kyseessä ei siis ole mies, joka ei haluaisi keneltäkään niitä halauksia. Kerran hän ihan erikseen kertoi olleensa jollain urheiluporukalla ulkona ja että oli kiva jutella ja halailla kavereita pitkästä aikaa!

Osaako joku selittää miksi minä en sitten saa häntä halata?

Vierailija
11/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua "saa" halata vain vaimo tai lapset. Muiden tekemänä se ei tunnu kuin epämiellyttävältä tunkeutumiselta henkilökohtaiselle alueelle. En oikein edes käsitä, mitä kukaan muu minun halaamisellani tavoittelee tai saavuttaa? Ei muiden kuin aivan lähimpien halaaminen edes tunnu miltään.

Vierailija
12/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Voivathan jotkut olla niin ujoja ja varautuneita, että varsinkin yllärihalauksessa jotenkin jähmettyvät ihan. Miksi muuten jotkut taputtelevat ja hieroskelevat halatessaan? Minä en oikein tykkää siitä. 😄

Vierailija
13/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei ole lapsena juurikaan halattu, joten ei tunnu vain hyvältä eikä luonnolliselta nyt aikuisenakaan. Toki mieheni ja lasteni kanssa halaan mutta en halua muiden kanssa sellaista läheisyyttä. Se tuntuu siis vain siltä että joku tulee liian intiimille alueelle eikä tunnu hyvältä.

Minusta jokainen saa määritellä oman henkilökohtaisenreviirinsä ilman että tarvitsee siitä loukkaantua tai kummastella.

Vierailija
14/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystävämies (itse olen siis nainen), joka käyttäytyy juuri tuohon tapaan puupökkelömäisesti, jos tervehdin häntä halaten. Tulkitsin tästä ja parista muustakin syystä, ettei hän oikein haluakaan olla ystäväni. Kun otin etäisyyttä, hän alkoi ihmetellä miksei minusta ole kuulunut, ja kertoi pitävänsä minua tosi tärkeänä ystävänään. Minulle on tosi outoa ettei tärkeää ja läheistä ihmistä voi kuitenkaan halata. Olen tottunut halailemaan ja jopa suukottelemaan läheisiäni, sukupuolesta riippumatta, enkä muista aina tämän miehen kohdalla että hänelle jo se halaus on liikaa. Muutaman kerran olen törmännyt tuohon jääkalikkavastaanottoon ja eihän se mukavalta tunnu. :/

Kyseessä ei siis ole mies, joka ei haluaisi keneltäkään niitä halauksia. Kerran hän ihan erikseen kertoi olleensa jollain urheiluporukalla ulkona ja että oli kiva jutella ja halailla kavereita pitkästä aikaa!

Osaako joku selittää miksi minä en sitten saa häntä halata?

Jos se on homo tai kaappihomo niin naisen kanssa halaaminen tuntuu vastenmieliseltä, mutta urheiluporukassa toisten miesten kanssa onnistuu. Homoseksuaalimiehet ovat kuitekin usein hyviä ystäviä naisten kanssa, joten sekin sopisi kuvaukseen.

Vierailija
15/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kasvoin perheessä, jossa ei koskaan halailtu eikä osoitettu kiintymystä koskettamalla. Halaaminen vielä näin aikuisena naisenakin on itselleni kiusallista. Työskentelen hoitoalalla ja en pidä siitä kun mummot joskus halailevat. Tokihan se kuuluu työnkuvaan ja se täytyy sietää.

Vierailija
16/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ahdistaa ja miksi eivät pidä siitä?

En tietenkään ole halannut toista kertaa, on tuo niin inhottava kokemus itsellekin. Ja myös yllättävä kokemus, sillä kyse on ollut ystävistä, joihin on kuitenkin lämpimät ja luottamukselliset välit. Ap

Vaikka mulla on kuinka lämpimät ja luottamukselliset välit ystäviini, niin en pidä halailusta ja mulle riittää lämmin hymy ja vaikkapa käden puristus.

Epäilen, että kaikki johtuu karjalaisesta suvustani, joka traumatisoi lapsuuteni niillä hyökkäävillä halauksillaan aina kun jossain kissanristiäisissä tavattiin... Kymmeniä vieraita tätejä ja setiä kimpussa ja kälättämässä. Huh.

Vierailija
17/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan halailua. Varsinkin sellaisten, joiden kanssa en ole missään tekemisissä. Läheisiä ihmisiä halaan mielelläni.

Väkinäinen "voikun ihana tavata taas ja lässyn lässyn. ..." YÖK. Älä koske minuun!

Vierailija
18/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kyllä halauksista, mutta en ole niihin hirveän tottunut ja olen vähän varautunut ihminen. Eli saatan huomaamattani juuri pökkelöidä vaikkei itse tilanteessa olisi mitään vikaa :D 

Vierailija
19/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kilttimiehiä, eivät uskalla halaaa kunnolla kun pelottaa että tyttö luulee että sä koskettelet sitä saadaksesi siitä kiihotusta

Vierailija
20/27 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen kosketus on intiimiä. En halua olla kenenkään kanssa intiimisti julkisella paikalla tai yksityisestikään lukuun ottamatta miestäni ja lastani.

Lisäksi minua ällöttää ihan hirveästi se, että joku halaillessaan tunkee lakatun tai likaisen tukkapehkonsa naamaani ja hieraisee sentin paksuudella pakkeloitua naamaansa tai rasvapintaista ihoa poskeeni. Kaikenlaiset tuoksutkin saavat henkeni salpautumaan, joten ei kiitos vahvan hajuisilla dödöillä, hajuvesillä, partavesillä ja hiuslakalla varustautuneet ihmiset - pysykää kaukana minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi