Sinkkunaiset nauttivat seksistä enemmän
Mitä mieltä av-mammat olette tästä, viekö parisuhde halut naisilta? Rehellistä analyysia kiitos. Ja huom olen nainen ja kysymyksen suhteen neutraali, en mies joka pitää ampua alas..
http://www.radionova.fi/uutiset/suhteet/suomalaistutkimus-sinkkunaiset-…
Kommentit (11)
Yksi syy voi olla ehkäisyssä. Mutta on silläkin väliä, millaisessa suhteessa elää.
Olen nauttinut enemmän seksistä viimeisen sinkkuvuoden aikana, kuin sitä edeltäneen kymmenen vuoden parisuhteen aikana. Minulle on avautunut aivan uusi maailma.
Olen eri mieltä. Minä haluan nimenomaan seksiä seurustelukumppanini kanssa, mitkään random baaripanot eivät kiinnosta.
Miksi olet nauttinut sinkkuna enemmän?
Sinkkuna saa nauttia myös seksitaudeista!!
Lyhyet seksisuhteet eivät anna minulle naisena mitään, vasta ajan, luottamuksen ja läheisyyden myötä seksistä tulee nautittavaa. Puoli vuotta seurustelua, niin aloin saada orgasmeja.
Toi ehkäisypointti on muuten ihan validi. E-pillerit vievät halut, ja lienevät yleinen ehkäisymuoto pitkissä suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna saa nauttia myös seksitaudeista!!
Ei, vaan päinvastoin.
Parisuhteessa olevat tuovat pettämisreissuilta tuomisina taudit.
:)
Minä olin sinkkuna villimpi sängyssä. Mieheni on todella taitava, mutta jokin on laskenut intoani enkä enää koe kiihkoa. Ehkä se, että hän on arvostellut ulkonäköäni ja tunnen nyt olevani ruma, ennen sinkkuna itsetuntoni oli parempi. Se varmaan vaikuttaa kykyyn nauttia ja tuntea halua sänhyssä.
Puoliso on ystävä/perheenjäsen. Ei normaalia ihmistä niiden kanssa kiinnosta harrastaa seksiä.
Minun kohdallani ei ainakaan ole ollut näin. Parasta on just nyt, naimisissa.