Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini suuttui, kun kerroin, etten tule käymään jouluna. ...Olen muuten 47v.

Vierailija
21.11.2016 |

Kerroin äidilleni tänään puhelimessa, etten tule joulunpyhinä käymään, vaan menen ystävieni kanssa lappiin. Hän alkoi heti kiukuttelemaan, että; "Vai niin, että kaverin kannssa sit joulun olet.." Sitten tuli se odotettu, eli; Eletään tässä isäsi kanssa viimeisiä vuosia, ja voi olla vaikka viimeinen joulu... Olen 47vuotias nainen, ja istunut koko aikuisiän 1 tai 2 päivää vanhempieni ankeassa kerrostalokaksiossa jouluna. Olenko muka hirveä ihminen, kun haluan kerrankin tehdä oman pääni mukaan? Sisaruksia minulla ei ole, että mistään suuresta sukujoulusta ei ole kyse. Vanhempani ovat 75 ja 72 vuotiaita.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran olet sinkku niin hyvin voisit mennä vanhempiesi luokse. Äitisi on oikeassa että pian heitä ei enää ole.

Ap:n vanhemmat voivat ihan hyvin elää vielä 20 vuotta. Ap sitten 67-vuotiaana voi viettää joulun ystävien kanssa. Ah, tätä syyllistämistä...

3

Juu, ja voinhan kuolla ennen heitä. Ovat perusterveitä ihmisiä, ja äitini käy vielä töissäkin. Miksi en saisi tämän ikäisenä viettää joulua iloisten ystävieni seurassa.

Ap.

Minusta et vain saa, vaan sinun PITÄÄ!

Vierailija
22/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että jo oli aikakin sun lähteä viettämään joulua jonnekkin muualle ap. Olen 10 vuotta nuorempi ja vasta harkitsen samaa. Ensi vuonna varaan etelänmatkan tms. Vaikka joulussa vanhempien seurassa on puolensa, on se myös ahdistavaa. Tiedän että saattaa olla omien vanhempien vika joulu, mutta niin se on ollut jo useamman vuoden. Ole vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kyllä kaikki lapseni kauniina koska ovat niin rakkaita. Mutta tiedostan samalla etteivät ulkopuolisen silmin todennäköisesti mitenkään erityisen kauniita ole. Perusnättejä/tavallisia. Kyllä mä olen aika varma että yleensä vanhemmat näkevät ettei se oma lapsi kuitenkaan sieltä tarharyhmästä/koululuokasta loista häikäisevällä kauneudellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme