Missä vaiheessa parisuhdetta alat pesemään miehen sukat?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin pesee omat pyykkinsä.
Näin se menee juuri parhaiten silloin on juuri ne vaatteet puhtaina joita itse tarvitsee. Lautaset ovat samanlaisia ja sopivat kumman vaan käytettäväksi joten astiodenpesu vertaus on heikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin pesee omat pyykkinsä.
Asutteko yhdessä? Mitä järkeä on pyörittää vajaita koneellisia, jos sinne mahtuisi toisenkin pyykit?
Miksi vajaita oletko itse vajaa? Heikkoa logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti parisuhteen alettua ja se myös jatkuu koko suhteen ajan.
t. Mies
ohis Kiva kuulla teistä homomiehistäkin. Meillä hetskumaailmassa saattaa unohtua, että meidän suhdemalli ei ole ainoa.
Kiva, että kiinnostaa kuulla.
Olen pessyt siitä lähtien kun yhteen muutettiin reilu 6 vuotta sitten. En minä erottele kenen pyykkiä koneeseen menee, kun sen täytän ja pistän pyörimään :) Mies hoitaa meillä ruuanlaiton ja minä pyykit.
"Siinä vaiheessa kun muutettiin saman katon alle ja alettiin pestä pyykit yhdessä. Tai siis konehan ne pesee, me heitetään pyykit koneeseen ja pesuaineet ja laitetaan se vaan käyntiin. Ei oo pyykkivuoroja, vaan se pesee kuka ehtii. Eikä myöskään eritellä, että nyt pestään mun pyykit ja seuraavan kerran miehen :D"
- Noin sen minustakin mennä. Mies olen-jos nyt sukupuoleni tässä kohtaa on olennaista. - Mutta kai sitä osalla pariskunnalla on myös jääkaapsitakin jaettu omat hyllyt molempien nimikoiduille eväille, ettei vaan toinen käytä toisen ruokia. Astiatkin on varmuuden varalta eriväriet, niin ei kulu toisen astiat liikaa. Lakanatkin kannattaa hankkia eri paria mistä sitä muuten tietää kummalla puolella sängyssä nukkuu, jos nyt nukkuu lainkaan samassa punkassa. Nykyään on toki kätevää kun kumpikin voi katsoa omaa suosikki ohjelmaansa omasta kännykästään ja jos oikein laiskottaa, niin myös omasta läppäristään.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako siitä myös arki samalla suhteessa?
Arki alkaa siitä, kun yhdistetään musiikki-CD-levykokoelmat
Parin viikon seurustelun jälkeen kun mies alkoi olla viikonloppuja luonani. Pesen pyykit, mies laittaa ruuat, toimii.
Mikä kynnyskysymys ne sukat oikein on? Siinä menee kuin muutkin pyykit. Sitä en tajua, miksi jotkut pesevät erikseen mun ja sun pyykkejä.
En valikoi mitä pyykkiä pesen tarkoittaa ettei koskaan ole pesty mitä tarvitsee. Astia vertaus on onneton ja vielä onnettomapi on tuo ohjelmien katsomis vertaus. Koska ihan hyvin sitten voisi randomilla katsoa aivan mitä vain kun ei välitä miten asiat oikein hoituu niin että . Come on kehittykää saa aloittaa. Voi olla että tänään tarjotaan vegaanille lihaa tai sitten ei.. huoh.
Tietenkin heti kun muutettiin yhteen. Mies välillä halutessaan tekee kotitöitä.
Yhteen muuttaessa 22 vuotta sitten.
Olisi sulaa hulluutta pestä vajaita koneellisia, kun pestäs vain omat pyykkimme.
Pyykkihuoltoa tekee kumpikin.
Siinä vaiheessa kun muutettiin saman katon alle ja alettiin pestä pyykit yhdessä. Tai siis konehan ne pesee, me heitetään pyykit koneeseen ja pesuaineet ja laitetaan se vaan käyntiin. Ei oo pyykkivuoroja, vaan se pesee kuka ehtii. Eikä myöskään eritellä, että nyt pestään mun pyykit ja seuraavan kerran miehen :D